- 764 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
sahip olmak ya da olmamak
Gelecekle ilgili cümleler kurma,
oraya bir yaptırımın yok.
Geçmişi de ağzında geveleme, değiştireceğin hiç bir şey yok.
Korkuyorsun sürekli. Sahip olamamaktan. Sonra sahip oluyorsun ve onu kaybetmekten bu seferde
Ne yapsan mutlu olamıyorsun. Zihnin sana böylesi çileli oyunlar oynar daima.
Kendine yontarsın da her şeyi, bir türlü tatminde olmazsın.
Bir takım doğrularla büyümüşsündür, yanına bir çoğunu da ilave ederek.
Şu şöyledir dersin ve de asla böyle olmamalıdır. Ve sınırların seni gitgide köşeye sıkıştırır. Esneyemezsin.
Esneme yeteneğini zamanla kaybetmişsindir.
Her konuda otorite kesilirsin. Ne olacaksa.
Sürekli, kendim dediğin özüne de vakıf olmadığın bu varlığa yükleme yapar durursun. Doğrularının bir tek seni bağladığını
anlayamazsın.’ Bağlamak’ en doğru kelime bu işte. Kendi inandıklarınla sadece kendini bağlarsın. Öyle ki inandığın gibi yaşarsın
bir süre sonra.
Ya onlar yanlışsa?!
Kendini özgür bırak. Hamallıktan vazgeç. Taşıma artık bu yükü. Bilmek seni köleleştirmesin.
Kitap yüklü deve olma.
Sahiplenme hevesinden vazgeç. Sahiplenme hevesinin hakikati seni cehenneminin kapısında
bekliyor zaten. Malik, oranın bekçisidir.
Razı ol.
Seni mutlu edecek yegane hareket razı olmaktır.
Yaşadığın her halden razı ol. Etrafında olup biten hiç bir şey manasız ve sebepsiz değil.
Karışma. Her şeyi olduğu gibi kabullen. Her işi hikmetle yapan Yaradan’a bırak her şeyi.
Alanı boşalt. Kudret sana ait değil. Sahibine teslim et. Sultana, akıl öğretmek kulunun işi değil.
Razı ol.
Telaşı ve üzüntüyü bırak. Sahip oldukların muazzam şeyler. Ama sen bilincinde değilsin.
Ellerin var. Tutuyorsun. Gözlerin var. Görüyorsun. Ve sevebileceğin bir yüreğin var.
Sana her an ve mutlaka ihtiyacın olan her şeyi veren bir Rabbin var.
Şimdi tekrar dönelim malikin cehennemine.
Ve bir de cennetin kapısına göz atalım.
Kim mi orda ki bekçi?
Rıdvan. Yani Razı olan..
Ruhumuzdaki Rıdvan’a ulaşmamız dileğimle.
mıSIR’dan Nil
ahirzamanmelegi
ayın ondördü, 2013
YORUMLAR
2.yazı, :) eskilerden bir dost tak tak diyor. Sadece iki gün olmasına rağmen sanki yıllardır okumamışım gibi :). Aslında bu yazıyı ikinci defa okuyorum ilkin de bir şeyler eksik gibiydi yorum yapmamış sonraya saklamıştım. Eksiği buldum bu yazıyı fısıltıyla ama sertçe okuyunca tüm anlam zihnine kazınıyor insanın. Hem bir dua hem bir uyarı ve en sevdiğim yazarın kaleminden güçlü bir iltica. Bağıra bağıra itiraf etmeliyiz bu yazıyla yaradana ne kadar aciz olduğumuzu peşinden dua etmeli ve ondan istemeliyiz, hiç bir şey istememeyi. Nil abla çok hoş buldum öğretici nitelikte sert ve güzel. Tebrik ediyorum özlemişim seni okumayı :):):)
ahirzamanmelegi
Nizeral
ahirzamanmelegi
u nun üstünde noktalar var
:)