YANLIŞ KİŞİLER VE YANLIŞ ZAMAN
Şu dünyada yapılan her yanlış düzeltilebilir belki ama yanlış söylenen cümleler asla...
O yüzden bir lafı söylemeden önce 2 kere düşünmek yetmez daha fazla düşünmek gerekir.Çünkü özürdilesek bile söylenen laflar maalesef unutulmuyor.Çok kötü bir durum.
Keşke bunuda tam anlamıyla telafi etmenin bir yolu olsaydı.Keşke öyle bir şey olsaydı ki yanlış bir laf söylediğimizde zamanı geriye alıp bunu düzeltebilseydik.
Şu dünyada yanlış söylenen laflar kadar kalp kıran bir şey yok.Belkide bu yüzden geri dönüşüde yok.Kırıldığın zaman sanki zaman ilerledikçe unuttuğunu zannediyosun ama aslında alışıyosun unutmak diye bir şey yok.Kırgınlığının geçtiğini zannediyosun ama hep kırgınsındır aslında.Tam tersi de olabilir.
Sevdiğin kişiyi söylediğin saçma bir laf yüzünden kırmak.Bence bu dahada kötü.Zaman her şeyin ilacı derler ama pişmanlığın ve kırgınlığın değildir aslında.Aksine bu duygular zamanla dahada büyür insanı yer bitirir.Zamanla ya hep kırılan zayıf bir insana dönüşürsün yada sende kalp kırmaya başlarsın.Normal olma şansı yok denecek kadar azdır.İnsan kendisine yapılan kötülükleri bilerek yada bilmeyerek başkasına da yapar ve yapmıyorum diyen insan kesinlikle kendini kandırıyordur.Bunu farkına vardıktan sonrada döner aynaya bakar ve yakında çevresinde hiç kimsenin kalmamasından korkmaya başlar.
Bunu ona çevresindekiler söyler.Çevremizdeki insanlar maalesef bizim hep hatayı yaptıktan sonra yanımızda olurlar.O zamana kadar nerdeydiler acaba?Neden daha önce yani sorunlarımız olduğunda yanımızda değillerdi de biz yanlış yapınca bizi eleştirmek için yanımızda olurlar?
Böyle insanlar asla gerçek dost değildir.Böyle yapan kişileri hiç dinlememektir en iyisi...Çünkü insana pişmanlıktan ve acı çektirmekten başka hiç bir şey vermezler.
Sonuçta artık o hata yapılmıştır ve bundan sonra niye böyle yaptın gibi cümlelerin bize hiç bir yararı olmaz.Bundan sonra ne yapmamız gerektiği hakkında biz fikir verse daha yararlı olurlar ama bunu anlamazlar umurlarında da değildir zaten.Onlar sadece yaptıkların yüzünden seni eleştirmek küçükdüşürmek için vardır.
Böyle insanların hayatımda ve hayatınızda olmaması dileğiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.