ÖLDÜM ANAM
SOĞUK BİR KIŞ GÜNÜYDÜ..
ANNESİNİN HASTA OLDUGUNU DUYAN MERT HANIMIYLA BERABER MEMLEKETİNE YOLA KOYULMUŞTU.UZUN SÜREN OTOBÜS YOLCULUĞU SONUNDA SOLUĞU ANNESİNİN YANINDA ALMIŞTI.HASRETLİK BİR YANDA HÜZÜN BİR YANDAYDI.HİÇ VAKİT KAYBETMEDEN ANNESİNİN İSTANBUL DA Kİ HASTANELERDEN BİR TANESİNE YATMASI GEREKİYORDU.TEKRAR YOLA KOYULDULAR.
YORUCU BİR YOLCULUKTAN SONRA İSTANBUL’A GELİNMİŞ VE ANNE HASTANEYE YATMIŞTI.MERT YORULMUŞ VE UYKUSUZDU.REFAKATÇİ OLARAK ENİŞTESİNİ ANNESİNİN YANINDA BIRAKMIŞ YARIN İŞ ÇIKIŞI TEKRAR ANNESİNİN YANINA UGRAYACAKTI.EVE GELDİĞİNDE BİTKİN,ÇARESİZ,MUTSUZDU.3 ERKEK EVLADI VE HANIMIYLA YAŞAYAN MERT ANNESİNİN BİR AN EVVEL İYİLEŞMESİ İÇİN ELİNDEN GELEN BÜTÜN ÇABAYI SARF EDİYORDU.
ARTIK İŞBAŞI YAPMA ZAMANI GELMİŞTİ.AMA MERT ANNESİNİ DÜŞÜNMEKTEN KENDİNİ İŞE TAM OLARAK VEREMİYORDU.ARADAN GECEN KISA BİR ZAMAN SONRA ORTALIĞI KULAKLARI SAĞIR EDEN BİR ÇIĞLIK KOPUYORDU.BU MERTİN SESİYDİ.’ÖLDÜM ANAM ’ DİYE BAĞIRMIŞTI.HERKES ŞAŞIRMIŞ NE YAPACAĞINI BİLMİYORDU.MAKINAYA KOLUNU KAPTIRMIŞTI MERT.UZUN UĞGRAŞLAR SONUNDA MERTİN KOLU MAKINEDEN AYRILMIŞ VE HEMEN HASTANEYE GÖTÜRÜLMÜŞTÜ.15 DAKIKA SONRA MERT’İN ÖLÜM HABERİ GELMİŞTİ.HERKES O ANDA YIKILMIŞ,AĞLIYORDU.ANNESİNİ İYİLEŞMESİ İÇİN GETİREN MERT,
ANNESİNDEN DAHA ÖNCE GÜZELLİKLERLE BULUŞMAYA GİTMİŞTİ.
ARKASINDA GÖZÜ YAŞLI EŞ,3 TANE PIRIL PIRIL EVLAT BIRAKMIŞTI.KISA ZAMAN SONRA OĞLUNUN ÖLÜMÜNÜ DUYAN ANNE FAZLA DAYANAMAZ VE O DA BİR GÜN SONRA HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞTUR.
BU OLAY 18.12.2006 TARİHİNDE GERCEKLEŞMİŞTİR.
YORUMLAR
ANNESİNDEN DAHA ÖNCE GÜZELLİKLERLE BULUŞMAYA GİTMİŞTİ.
ARKASINDA GÖZÜ YAŞLI EŞ,3 TANE PIRIL PIRIL EVLAT BIRAKMIŞTI.KISA ZAMAN SONRA OĞLUNUN ÖLÜMÜNÜ DUYAN ANNE FAZLA DAYANAMAZ VE O DA BİR GÜN SONRA HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞTUR.
hayat bir şekilde yaşatıyor,zor anları..her canlı ölümü tadıyor ama,ardında kalanlar....
ölüm var ...
kutluyorum yazını.yaradan sevdiklerinden ayırmasın zamansız gidişlerle..
saygılarımla
mürüvvet numan tarafından 12/23/2006 2:51:09 AM zamanında düzenlenmiştir.