- 666 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mustafa Şahin ve Emrullah Alp Diyor ki;
Sayın:Kerim Özbekler,
Uzun zamandır bıkmadan usanmadan Edebiyat dünyasında olup bitenleri bizlere aktarmak için çırpınan çabalayan değerli insan..
Bütün haberdar edici ve aydınlatıcı bilgilerinizin yanı sıra; yazılarınızda acizane şahsımın bir şiirine de yer vermiş olmanızdan dolayı çok büyük keyif ve mutluluk duydum. Teşekkürü bir borç biliyor, Allahtan uzun ömürler diliyorum.. Kaleminiz daim olsun efendim.(10 Aralık 2013.Karaman)
Mustafa ŞAHİN (Karaman Adliyesi Tevzi Müdürü-Türkiye Yazarlar Birliği Üyesi-Şair) Karaman
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba Kerim Bey;
Sürekli edebiyat ve güncel önemli hususlar hakkında bilgi veriyorsunuz çok teşekkür ederim. Bir çok şiir yarışmasına sayenizde şiir gönderdim.
Geçen ay ’ İçimden Hiçime’ adında bir kitap çıkarttım.. Size izin verirseniz göndermek isterim, Sizin gibi değerli bir edebiyat sevicisinin elinde kitabımı görmek beni mutlu edecektir. sizinle hiç tanışık olmasakta Sizin değerli olduğunuzu bunu içtenlikle istediğimi bilmenizi isterim.
Adresinizi gönderirseniz 1-2 gün içinde hemen kargolarım, ben istanbulda yaşamaktayım, sizinle aynı şehirde yaşasaydık elden verip sizinle bir kahve içerdim.
iyi günler dilerim.(10 Aralık 2013.İstanbul)
Emrullah Alp (Şair)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.