mutluluk ...
mutluluk...
Heyyy !!! Mutluluk ,Nerdesin...
Mutluluk, nerdesin?Mutluluk denen şey var mıdır?Ben bilmiyorum.Bilen varsa söylesin.Nedir?Elle tutulur mu?Gözle görülür mü?Yenilir,içilir mi?Yoksa çarşıda,pazarda satılır mı?Nasıl bir şey bu mutluluk.Parayla satın alabilir miyiz?Gücümüz yeter mi?Taksit,kredi kartı geçerli midir?
Bir dünya soru.Bilmeyince bu kadar soru çıkıyor.Mutluluk nedir ki?Bunların hiçbiri değil...
O sadece sevgi gibi bir kavram.Hissetmek gerek,yaşamak gerek.Onun yollarını bulmak gerek.İnsan mutluluğu nasıl tarif eder.Tarifi yok gibi...Sadece hisle ,duyguyla ilgili.
Sürekli ulaşmak istediğimiz ,özlem duyduğumuz,yaşamak istediğimiz şeylere duyulan kıvanç,saadet,huzur,bahtiyarlıktır.
Mutluluk özlemle beklenen,her an hissedilmesi olmayan,karşımıza çıkmayan bir durum.Ama insan hissetmek isteyince duyumsayabilir.Huzurlu olunca hissedebilir.
Mutluluk bir ödüldür bence.Sevgide mutluluk.Sevince de mutlu olursun.Karşılık görürsen.
Mutluluğu bulmak zor,onu yaşamak, onu aramak,çok zor iş...
Hayat zor,mutluluğu yaşamak daha da zor.Hayat bir sınav,mutluluk ise bir ödül.Bu ödülü kim verecek.Sahibi var mı?
Çarşıda da satılmıyor,bir bedeli yok,maddi anlamda.Manevi anlamı ise tartışılmayacak kadar değerli.Çünkü mutluluk gerçekte var olmayan bi şey.
Biraz da mutluluk talih işidir.Mutlu olmak için acı mı çekmek gerekir.Acı olmadan mutluluk yok mudur?
Mutluluk ;yoksa bir şarkı,bir çiçek,güneşin sıcak ışıkları,gökkuşağı renkleri mi?Hangisi...Bilen var mı? Ne olur söyleyin.
Mutluluk ;yoksa bir sevgi, aşk,sabır,huzur,güzel düşünceler mi?Ben bilmiyorum?Ne olur söyleyin.Ben de bileyim.
Mutluluk; yoksa kuş cıvıltıları,yenen bir çukulata,özlenilmek,sevilmek midir?Ne olur söyleyin artık.
Ben onu aramaktan yoruldum.Bulan olursa bana da haber verin olur mu?
O’nun sesini duysam,gözlerini hayal eder,mutlu olurum.O’nu düşünsem...Huzuru yakalarım,uykuya dalsam,düşlerimde görür ,mutlu olurum.Beni sevdiğini söylese,gözlerimi kapar,bebekler gibi huzurla uykuya dalarım.Ne büyük bir mutluluk.O’nu hissetmek...
Hayatta sadece bir mutluluk vardır...O’da sevmek ve sevilmek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.