KEDİ
her kedi besleyen insanı hayvansever sanmayın. yalnızlıklarından ve entelektüel boşluklarından dolayı kedi besleyen genç kızları ele alalım.
çoğunlukla genç kızlar yalnızlıklarını kedilerle gidererek içgüdüsel olarak boşluklarını doldurmaya çalışıyorlar.
zeka iğvalarına sığdırabildikleri kadar erkeklere güvenemediklerinden veyahut dişlerine göre yaşam tarzlarındaki hayale göre erkek arkadaş bulamadıklarından dolayı aşk yaşama isteklerini kedi besleyerek bastırmaya çalışıyorlar...
kediler sezgili hayvanlardır ve bunun yanında yaşamları süresince hep sevgi şefkat ilgi isterler ve karşılığında onlar da size sevgisini verir ilgi gösterirler...
kedi besleyen insanlar canlarının istedikleri gibi besledikleri kedilerde keyfiliğin tadını çıkarırlar.
kediler yaşamları boyunca sahiplerine huzur verir sonsuz ilgi gösterirler ve bu hasletleri insanı ruhsal olarak yeterince doyurur hatta insanın ömrünü uzatır.
kedilerdeki bu gizli güç sayesinde ruhsal acılarınızı iyileştirirsiniz... fiziksel acılarınızı unutturur.
keza kedi beslemenin adaleti sizde nefreti, öfkeyi, acıyı bitirmez sadece erteler. aşk, sevgi, mutluluk ise geçici olarak kiracı durur sizde.
bu hasletleri insan en sağlıklı olarak insanda yaşar.
hasbihal olaraktan kedi besleyen genç kızların çoğu hayvansever veya kedisever olduklarından kedi besliyorlar sanmayın. zeka iğvalarına sığdırabildikleri kadarıyla kedilerle doldurduklarını sanıyorlar boşluklarını...
erkek bir kedi mart ayında sahibi olan genç kızla sevişme isteği gelmez. mırlar hırlar evden kaçar falan kendine dişi kedi arar... bedeninizdeki boşluğu kediler doldurmaz.
kapitalizmde doğal süreç sayesinde insanın insandan beklentileri tam anlamıyla karşılanamaz...
denizcilik bilgisi olmayan genç kızların kendilerine kaptan sevgili aramaları abesle iştigaldir bunun yanında da suyu sevmeyen kedileri beslerler.
ve nietzsche’nin dediği gibi;
’’ insan şeyleri niye görmez? bunu kendisi engeller. şeyleri kendisi gizler.’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.