MUTLULUĞUN KAYNAĞI
Her zaman insanın kendine pozitif enerji vermesi gerektiğine inanırım.Çünkü insan kendine sürekli olarak olumsuz telkinler yaparsa o insanın hayatı kararır.Sanki insan hücreleri bu telkini anlarcasına harekete geçerler insanın ruh dünyasında sıkıntılar başlar.Buna karşı gelebilmenin yolu insanın kendine pozitif enerji vermesi ve olumsuz gelişen şartları kendi lehine çevirebilmek için önce insanın olaylara olumlu bakabilmesi gerekir.Her işte mutlaka bir olumlu yön görebilmek mutluluğun kaynağıdır.İnsanlığın ruhunu boşaltırsanız beraberinde bunalımlar gelir Bunun da ana sebebi ruhu doyuramamaktan kaynaklanır.Herşey gibi ruhunda gıdaya ihtiyacı vardır.Bunun da yolu yogi falan değildir.Bunun ana sebebi imandan ruhu uzaklaştırmaktır.İnanmayan ruhtan ancak iyi bir canavar olur.İnsanın mutlaka inanmaya ihtiyacı vardır.Bunu doyuramazsanız sizi sıkar ve en sonunda güzelim hayatınızı zehir eder.
İnsan kendi cürümünden büyük işler yapmaya kalkarsa.Yani kendini bırakıp Dünyayı yönetmeye kalkarsa işte o zaman bu büyük yükün altında çırpınmaya başlar.Her şeyin dizginleri elinde olan birine havale etmek gerek.Bir yaprak bile onun izni olmadan kıpırdamaz.Hiç bir şey sahipsiz değil.Mutlaka eden bulur mantığıyla insan kendini idare etmesini öğrendiği zaman işi kolaylaşmaya başlar.İşte sıkıntılar birer birer gitmeye başlar sıkıntı yerini mutluluğa bırakır.İnsan mutlaka çalışmalı ama kendini yıpratırcasına veya kendine zulmedercesine çalışırsa işte o zaman onun adı çalışmak olmaktan çıkar işkence olur.İnsanlarımız ya çok çalışıp kendini hırpalıyor ya da miskinlikten kahve köşelerinde tükeniyor.Bunun ortasını insan kendi ayarlamalıdır.Bunun planını Allah insanın kendi iradesine vermiştir.Bu iradeyi akıllı kullanmak gerekir.İnsan verilen sermayeyi iyi kullanırsa mutluluğuda yakalamayı bilir.Eline verilen sermayeyi hoyratcasına kullanırsa işte o zaman feryat figanın bini bin para.Kıyameti koparmanın keşkelerin artık bir anlamı yok.Keşkeleri ortadan kaldırmak mutluluğu yakalamanın diğer bir yoludur.
Yazımı sürekli olarak düzenlemeye devam edeceğim konum hep mutluluk olacak.Belki insanlığa mutluluk konusunda bir nebze olsun destek olurum.Mutlu günlerin bütün insanlıkla beraber olması dileğiyle.
YORUMLAR
Çok kısa bir şey soracaktım
"İnsanın kendine pozitif enerji vermesi gerekir" demişsiniz...!
Acaba etrafındaki insanların sürekli onlar için yaptıklarımı görmemesi,sürekli olarak beni anlamayarak beni üzmeleri,dert başımızdan gitmedikçe biz nasıl kendimize POZİTİF enerji verebiliriz...
Sakın bunu aksini düşünüyorum diye sanmayın gerçekten güzel bir yazı ama...