- 1041 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
OSMANLI ADALETİNDE ABD'SİZ BİR DÜNYA-8-
----------------------------------YAZI YARIDA KALDI DEVAMI GELMEYECEK ----------------------
YORUMLAR
Dursun Bey Kardeşim,
Seri yazıları her gün değil de biriktirerek okumak daha güzel olacak galiba. İkinci günden sonra yazılarınızı takip etme fırsatım olmamıştı. Bugün, tekrar sayfanıza geldim ve tamamını birlikte okudum. Gayet iyi gidiyorsunuz.
"Yumurtadan çıkan civciv, çıktığı kabuğu beğenmezmiş." misali, çok güzel bir noktaya geldiniz gençlerimizin durumunu anlatmak için.
Devam lütfen...
Ama o genci biraz uyandırın ve kimliğini hatırlasın, özentiden vazgeçsin..
Selâmetle...
diriliş-Dursun BAŞĞUT
bu arada beğeniniz için teşekkür ederim.
Yaaaaaa.İşte bir nankör daha.bu neye benziyor biliyormusun kardeşim.güzel bir gül bulacağım diye ayağının altındaki o güzel papatyaları ezmeye benziyor .işte bu bölümde bizim gençliğin şu andaki durumunu anlatıyor.kendi ailesini beğenmeyip ayrı evde oturmak isteyenleri ne güzel anlatıyor.insan elindekinin kıymetini bilmeli,az ile yetinmeli,sahip olduğu şeyler içinde şükretmelidir.yine çok güzel bir bölümdü. kutlarım,puanım tam kardeşim selamlar.
suzan çelik tarafından 12/15/2013 3:18:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
diriliş-Dursun BAŞĞUT
onuda yola getireceğim inşallah, böyle bırakmam o kansızı :)))
esen kalınız
suzan çelik
diriliş-Dursun BAŞĞUT
"......Abdullah hiç bu şekilde düşünmemişti. Gerçekten Dilek doğru söylüyordu. Hayretler içerisinde onu dinliyordu. Tekrar yola koyuldular.
..........Abdullah büyülenmiş gibiydi olup bitenleri anlamaya, bu gizemli yapıların sırrını çözmeye çalışıyordu. Aslında aynı evden kendilerinde de vardı ve yıllardır o evde oturuyorlardı. Ancak oturduğu eve hiç bu gözle bakmamıştı. Şimdi kendinden utanıyordu. Bu mahalleyi beğenmediği için utanıyordu. Babasına bu mahalleden taşınmadığı için, dedesine ve amcalarına bu mahalleye ev yaptıkları için kızdığından dolayı kendinden utanıyordu.
gibi ama sonunda hatasını anlayacak gibi