Herşeye rağmen sevmek
İnsan herşeye rağmen sevmekten vazgeçmemeli.Şimdi diyeceksiniz ki kim vazgeçer diye ama maalesef yaşadığımız şu zamanda sevginin anlamı kalmadı.Herşey madiyat yani paraya bakar hale geldi.Düşünmeden yapamıyorum gerçek sevgi arayan kaç kişi var maalesef bu kişilerin sayısı az ben ailemi karşıma aldım birini gerçek sevgimle sevdim ancak sevgimin kıymetini anlamadı.Artık anlasada iş işten geçti insan bazen tüm sevgisini karşısındaki insana verebiliyor ve sonu hüzünle bitince baskalarına verebileceği sevgisinden eser kalmamıştır.Ben şunu anladım ki insanlar gerçek sevgiyi değil parayla olan sevgiyi arıyorlar.Para demek mutluluk demek yani paranda olsa sevginin bi önemi yok
YORUMLAR
Sevgili mernis38 ; söylediklerinde haklısın .Günümüzde karşılıksız seven pek az kişi kaldı.Yazınızı kutluyorum...Fakat yukarıda verdiğin örnekteki gibi eğer bir kişiyi karşılıksız sevip karşılık alamayacaksam veya sevgimin değerini anlamayacaksa o zaman hiç sevmem daha iyi.Yani demek istediğim ; bir insanı gerçekten seveceksek bu karşılıklı olmalı.Karşımızdakinin kalbini kazanmak isterken , tüm sevgimizi ona vererek kendi kalbimizi incitmemeliyiz.Tebrikler... :))
yazın güzel bende birşeyler soylemek istiyorum sakın alınmayın....
sevmek güzel ama hak edeni seversen.... aile bir sevgiye karşı çıkıyorsa kesin bir bildiği vardır ve bu kim olursa olsun kimse için aileni karşına alma derim... haklı olduğun yer ise kimse bu devirde parasız pulsuz yaşayamıyor sevgide sonda kalıyor... parasız sadet olmuyor artık bu herkez için geçerli....
tebrikler bizlerle paylaşımın için....
Karamsarlık içindevi sevgiyi köreltir o nedenle yüreğindeki sevgi herdaim canlı kalsın, o sevgiye bazen bir çocuğun, bazen yaralı bir kuşun, bazende kalbi kırık bir nisanın ihtiyacı olabilir, o nedenle sevgini hapsetme özgür bırak olurmu, sevgi paylaşımdan mahrum bırakma hiç kimseyi.....
Güzel bir anlatımla sitemli bir yazı okudum, kutluyorum yazan yüreği......
Sevgiyle kalınız.....