:::YENİ SEN::::
Herşeyin tek sorumlusu SEN.Ne hale geldiğinin farkındamısın ne durumdasın kalkta aynaya bir bak toplan biraz....Aynanın karşısında gözyaşların kuruyana kadar ağla, kendini suçla mafet, haykır avazın çıktığı kadar.Yorulduğunu anladığın da..gözyaşlarının kuruduğunu anladığın da...duşun altına gir.Kendini dinle sakinleş,düşün ve kendini topla. Ve.... Tekrar aynanın karşısına geç kendine deki:" BİRSEN DAHA YOK BU DÜNYADA KİMSE İÇİN DEĞMEZ...kendine olan güvenini geri kazan,kendinden emin olduğunu gör"...
Yeni bir SEN olmaya hazırlan..........
Odana gir eskiyi hatırlatan herşeyi sil....o odadan yeni SEN olarak çık.Üzerine en sevdiğin kıyafetlerini giy,daha bitmedi şimdide dışarı çık canının istediği şeyleri yap AMA seni mutlu edecek şeylerden başla.Mutsuz olacağın herşeyden uzaklaş.Saçlarını değiştir desemde yapma,dış görünüşünle övün mutlu ol, önemli olan içini değiştirmek YENİ SEN le olmaya hazırlan.İnsanların bol olduğu yerlere git bir köşeye otur ve izle onları...kendi haline şükrettiğinin farkına varacaksın.Seni sen olduğun için sevenleri ara....Tek başına yemek ye.....Ve her lokmanda yeniliklere açık ol.Yeni hayallerle ye.Her adımında her ayak basmanda kendin ol hissettir bunu kendine.Güzel ve bitmesini istemediğin adımlarla yürü her adımını yeniliğe at.Arkadaşlarınla sohbet et ama yeni SEN le .....eski senle değil.Yeni ortamlara gir,yeni insanlar tanı yeni olan herşeyi dene ama yanlış deneme.Yanlışında ikincisini tekrarlama.Her adımında yenilik olsun.
Artık eski sen yok yeni SEN lesin..........
Her adımın sağlam olsun ki.....birdaha üzülen sen olma.Sen önce kendin için yaşa.Hayatına önem vermeyeni hayatına alma.Hayatına;ertesi sabah kalktığında geride kalan gün için üzülme,bunun için hergünü dolu ama hatasız düşünerek yaşa ki..yarına kalktığında düşünecek kötü anın olmasın.Şimdi hemen herşeye yeni SEN’le başla.
YENİ SEN VE YARINLARA MERHABA....UNUTMA BİRSEN DAHA YOK BU DÜNYADA.