- 919 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Sapıklık mı? Centilmenlik mi?
Aslında kaç zamandır aklımda bu konu..Yazsam bir türlü yazmasam bir..Konuşsam ayıp sussam ihanet...Yani neresinden tutsam rezalet..
Rezalet dedim ya az bile aslında. .Kelimeler Kifayetsiz, sözler naçar..Konu konuyu açar ya..Bodozlama dalmak gerek işte o açılan gedikten. .
Bize ne oldu deyip başlayalım mevzuya...Hakikaten bize ne oldu? Eskiden adamlar adamdı yigitti mertti..Kadınlar kadındı çetindi sertti..Şimdi bakıyorum da adamı koydunsa ara..Bulursan da haber ver kapatalım bir yere. .Malum nesli tükendi. ..Eskiden erkek için kadınlar bacı kadın için erkekler abiydi mahalle aralarında..Bırak yan bakmayı yan bakanı haşamat ederlerdi o adamlar...Birlikte yenilir birlikte gezilir oyunlar oynanır ama kimse kimseye asılmaz mahallede de dedi kodu çıkmazdı...Yani dostluk arkadaşlık vardı..Bugün bakıyorum bacı-kardeş muhabbetinin yerini kanka-pampiş muhabbeti almış. .Muhabbet dedimse ayıp olmasın diye. ..Hele bu Facebook çıktı çıkalı muhabbet aldı yürüdü. ..Kız bir yazı yazar altında onlarca beğeni yorum bakarsınız yüzde doksanı erkek yazının içeriği önemli değil. ..Yazan kız olsun kafi. .Kız bir şiir yazar ki şiir demeye kırk şahit lazım..Altında şişirilmiş onlarca yorum..Kız bir resim ekler yine altında onlarca beğeni yorum tabi yine yüzde doksanı erkek..Bir övgüler bir methiyeler aman aman, kız kendini peri kızı sanır...Kız saçını boyatmıştır hemen farkeder kankası başlar övgüler. .Elbise almıştır vay anam vay bir methiye bir methiye.. ..Ee ne var bunda adam centilmen.. Amma bu övgücü zevatlar evdeki karısının sevgilisinin bırak saçında ki değişikliği yüzündeki asıklığı dahi görmez. .Onu doğurana ömründe bir güzel iltifatı yoktur...
Centilmenlik sadece dışarda mı olur? Ve bu centilmenlik midir yoksa sapıklık mıdır? Dedem yaşasaydı ve ona sorsaydım diyeceği cevap: değil oğlum değil bu düpedüz gavatlıktır...
Mutlu Aydurmuş
YORUMLAR
Ne şekilde olursa olsun sanalda kendi resmini ekleyenlere hep karşıyım kendi reklamını edenler gibiler .Önceden gaztelere falan verilirdi reklamlar şimdi gerek kalmadı kendi reklamlarını birkez cesaretle ede dursunlar.Şakşakcılar ardından çıkıyorlar sonra kötüye kullanımlarda olduğunu duydukları halde boyboy pozlar vermekten çekinmiyorlar onları sanalda sayfalara eklemektende çekinmiyorlar nedense.Gerçekleri yansıtandı yazınız selam ve dua ile.