- 2491 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
KEŞKELER...
Hani bazı duygular vardır.Yaşarsın,yaşatamazsın.Anlarsın,anlatamazsın.Görürsün,gösteremezsin.Duyarsın,dinletemezsin.İşte öyle bir duygu yoğunluğunda yazıyorum bunları.
Hep ’ACABA’ ları düşünerek,hep ’KEŞKE’ leri arzulayarak,hep ’UMUT’ ederek yaşarız...
Sevdiklerimiz bir vardır,bir yoktur,mutluluklarımız bir var olur,bir yok.Umutlarımız bir çıkıştır bizim için,bir hüsrandır.
Anlam veremeyiz ya bazen bazı şeylere.Kaybetmekten korkarız ya hani.Hani hep sevilmeyi bekleriz,sevmek dururken.Hani hep anlmak isteriz,vermek daha önemliyken.
NEDEN?
Yarının ne getireceğini bilmeden yaşıyoruz hep.Hep daha güzel şeyler arzulayarak bitiriyoruz günü (Yarından)
Oysa biliyoruzki,bu günlerde dünlerin yarınıydı ve biliyoruz ki, yine farklı hiç birşey olmadı! Peki o zaman neden?
Neden bu beklentiler, bu ’ACABA’ lar,bu ’KEŞKE’ ler, bu ’UMUTLAR’ ?
Çünkü biz hep yerimizde durup gelmesini bekleriz güzelliklerin,çıkıp aramaya korkarız, kayboluruz sonra diye.Aramaya korkarız,hayal kırıklığı yaşarız diye...
Oysa eminim,bulacaklarımız bulmayı umut ettiklerimizden daha çok mutlu edecek bizi. Kömür kırıntıları arasında beyaz bir taş bulup, elmasmış gibi seviniriz. Zifiri karanlıkta ateş böceğinin dans edişinden zevk alırız. Kaybolsak da gök yüzüne bakıp,o masmavi göğe uçarız sanki. Ve sanki bulutların üzerinde yatıp uyuruz.
Sanki işte o an özgürüz, o kayboluşumuzda.
Oysa kaybolmuştuk ya, korkmamız gerekirdi ya hani.Bulduklarımızın getirdiği mutluluk bize bu korkuyu unutturdu işte.
İşte bu yüzden kaybolmaktan değil,
Güzel şeyleri, ARKADAŞLIKLARI,DOSTLARI,GÜVENİ,İNSANLIĞI,ŞEFKATİ,SADAKATİ
kaybetmketen korktum ben hep.
İşte bu yüzden, kendimde kaybolup,başkalarında var oldum.
Ve işte bu yüzden, şimdi çok MUTLUYUM...
SİZ NEDEN OLMAYASINIZ Kİ!!! :)[
YORUMLAR
Hani bazı duygular vardır.Yaşarsın,yaşatamazsın.Anlarsın,anlatamazsın.Görürsün,gösteremezsin.Duyarsın,dinletemezsin.İşte öyle bir duygu yoğunluğunda yazıyorum bunları.
Hep ’ACABA’ ları düşünerek,hep ’KEŞKE’ leri arzulayarak,hep ’UMUT’ ederek yaşarız...
Sevdiklerimiz bir vardır,bir yoktur,mutluluklarımız bir var olur,bir yok.Umutlarımız bir çıkıştır bizim için,bir hüsrandır.
Anlam veremeyiz ya bazen bazı şeylere.Kaybetmekten korkarız ya hani.Hani hep sevilmeyi bekleriz,sevmek dururken.Hani hep anlmak isteriz,vermek daha önemliyken.
keşkeler hayatımızın bir parçası olmuş.
güzel yazınızı kutlarım
selam ve saygıalr.
Xanthi
ben keşkesiz hayat sürüyorum
ben bile başarabildiysem siz hayli hayli ;)
bi insanın hayatında hiç keşke nin olmaması imkansız gibi görünüyor bana..öyle ki bazen yolda gördüğüm simitci çocuğa bile neden gülümsemedim diye düşünüp keşke diyenlerdenim ben..birde düşünün ki önemli kararlarımızla birleşen keşkeleri..keşke insana aynı keşkeyi bi daha dememek için var sayılmış...az keşkelerimizin olması umuduyla tebrikler ve saygılar..
allah mutluluğunuzu daim etsin.
bence keşkeler sadece şanssızlıktır. keşkeleri olan insan yanlış yapmaktan ziyade şanssız birisidir. bir karar veririz. bir seçeneği eler diğerine yöneliriz. şansımız varsa "iyi ki öyle yaptım" deriz, şansımız yoksa "keşke diğerini seçseydim" ... hayatında kekşkeleri olan insanlar zor olan bir şeyi yapıp bir karar vermişlerdir. hiç karar vermemiş bir insanın hayatında yanlış kararlar da keşkeler de yoktur. keşkeler kötü değildir. bir bakıma insanın hatasını kabullenmesidir. bence hayatta hiç keşkesi olmayan insanlar ya karar vermemişlerdir ya da hatalarını kabule yanaşmamışlardır.
saygılar.
Suat Uğur tarafından 4/28/2008 8:13:34 PM zamanında düzenlenmiştir.