- 973 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
HAİN KİM !
Anadolu-Trakya insanı, dişini tırnağına takıp dünyanın gıpta ettiği modern bir ulus devlet olarak TC’yi kurdu.
Oluşan bu ulusun bireylerinden hiç birisi doksan yıl boyunca Cumhuriyet’e ihanet etmedi.
Geçmişteki ve şimdiki hainlerin tamamı, kuruluşa karşı duranlar ve onların torunlarıdır.
Hatta; oluşan bu milletin Yahudilikle hiçbir alıp veremediği yoktur, olamaz da.
Çünkü Yahudiler uygar ve laik TC’yi kendileri için Arap fanatizmine karşı güvence saymışlardır.
Türkiye’de Yahudi düşmanlığını yayan, abartan İslam dinini kullanarak Arap milliyetçilerinin kuyruğuna takılanlardır.
Türk-İslam sentezcileri bile buna dahildir.
Cumhuriyet’e zarar verenler;
Hiçbir zaman kuranların ve onların soyundan gelenler olmamıştır.
Zarar verenlerin hangisini biraz karıştırsan, altında (soyunda) bir bozukluk olduğu ortaya çıkıyor.
Müsadenizle
HAİN KİM ! Yazısına Yorum Yap
"HAİN KİM !" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Müsadenizle
@musadenizle
Çok teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için.
Sağ olun, var olun Rasim bey.
Saygılar.
Sağ olun, var olun Rasim bey.
Saygılar.
6 Aralık 2013 Cuma 21:48:57
Sizi okumak su serpiyor içime; kalabalıklar içinde kardeşimi bulmuş gibi oluyorum adeta! Fikirlerimiz ve temennilerimiz bire bir örtüşüyor.
Çok teşekkürler tüm bu fakındalığınız ve hassasiyetiniz için...
Sevgim ve saygımla...
Müsadenizle
@musadenizle
Çok teşekkür ederim Özlem dost.
Sayfama düşürdüğün ses, bana güç ve moral verdi.
Gerçeklerde hemfikir olmanın tadı başkadır.
Hep var ol ve hep sağlıcakla kal
Sevgiler, saygılar.
Sayfama düşürdüğün ses, bana güç ve moral verdi.
Gerçeklerde hemfikir olmanın tadı başkadır.
Hep var ol ve hep sağlıcakla kal
Sevgiler, saygılar.