- 554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Korkuyorum Ahvalinizden...
Aslında sizinle aramızda saman çöpü kadar fark var.
Şimdilik; Başbakanınız veya Hoca efendinizin ağzından çıkanlara gösterdiğiniz hassasiyeti, Allah Resûlü’nün (S.A.V) ağzından çıkanlara göstermiyorsunuz.
Şimdilik; partidaşlarınıza veya hizmet ehli bireylere gösterdiğiniz sevgiyi, diğer müslümanlara göstermiyorsunuz.
Şimdilik; Tayyipçilere veya Fethullahçılara gösterdiğiniz düşmanlığı, İslam düşmanlarına göstermiyorsunuz.
Şimdilik; parti üye sayısı için veya gazete tirajı için verdiğiniz emeği 6666 ayet için vermiyorsunuz.
Şimdilik; oy kaygınız veya dershane kaygınız, Myanmar, Irak, Suriye ve Mısır’da ki Müslümanlara olan zulümlerin kaygısının önüne geçti.
Şimdilik; liderleriniz için attığınız tweetler, okuduğunuz ayet sayısını geçti.
Şimdilik; liderlerinize olan bağlılığınız, Allah Resûlü’nün (S.A.V) liderliğini gölgede bıraktı.
Şimdilik; askıya aldınız müslümanlığı ve hizmet ehli oldunuz, Tayyibin askerleri oldunuz.
Ve dediniz ki; amaç İslam. Fakat çok oldunuz. Çok olduk diyemediniz. Orta yolu bulamadınız. Hızınızı alamadınız.
Korkuyorum! Bu hızla giderseniz, aramızdaki fark “Kelime-i Tevhid” olacak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.