- 763 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
gülüyorum :)
Niye KAYBETTİK biliyor musunuz..?İçtenlikle,SEVDİĞİMİZİ söylediğimiz için kaybettik..Her TARTIŞMA’ nın ardından;HAKLI’ da olsak,ÖZÜR DİLEDİĞİMİZ için kaybettik..Her ALLAH’ ın günü;O’ nun ne kadar ÖZEL olduğunu anlatan,UPUZUN mesajlar yazıp, yolladığımız içinkaybettik..YOL’ da yürürken;İki EL’ imizde tıklım tıklım doluyken üstelik,o mesaj atar da, geç CEVAP veririm diye,TELEFON’ u neredeyse başımızın üzerinde,taşıdığımız için kaybettik..ŞİİR’ ler yazıp,ŞARKI’ lar paylaştığımız için........ kaybettik..O dinlenmek için RAHAT bırakılmayı isterken,Biz, en YORGUN anımızı bile,O’ nunla dolu dolu geçirmek istediğimiz içinkaybettik..O’ nun GURUR’ u incinmesin diye,Kendi GURUR’ umuzu zaman zaman da olsa,Hiçe saydığımız için kaybettik..Bizim HASTA’ lığımız O’ nun umrunda bile değilken,Biz o İYİLEŞSİN diye DUA’ lar edip,GÖZYAŞLARI’ na boğulduğumuz için kaybettik..TEBRİK EDERİZ..O’ nlar kazandı..Gelsinler de,MADALYA’ larını verelim..!!
YORUMLAR
Aynen sizin gibi düşünüyorum ... Gereğinden fazla kendinden ödün vermek , geleceğimizde pişmanlık dışında hiçbir getirisi olmayacak bir davranış biçimidir.
Aşk kalıcı bir diş ağrısı olarak yaşanabiliyor , her an ulaşılabilir olunca belki de...
Gülümseyen bir yazıydı kendi eleştirisine, gülümsetti beni de...
Teşekkürler paylaşım için
Sevgilerimle