HER ŞEYİN EN GÜZELİ SİZİN OLSUN
Bundan birkaç sene önce sevdiğimiz arkadaşlarla oturuyorduk,bazısının evi bazısının arabası mevcuttu,bende onlara dedimki ya arkadaşlar bana dua edinde hayırlısıyla ayağımızı yerden kesecek taka maka bir araba alalım lazım oldugunda kimseyi araya koymayalım kendi arabamızla kendi işimizi görelim kimseye yük olmayalım.
Ordaki büyük bir abimiz bana başından geçen ve benim için güzel bir ibret olan bir durumu anlattı ve dediki -Benim hanım yıllarca kirada dolaştıgı ve sıkıntılar yaşadıgı için her gün dua ederdi Allahım kendi evim olsun dağ başında olsun kiradan kurtulayım o zamanlar nerede durummu var bende gayri ihtiyari amin amin derdim.Aradan yıllar geçti yerleşim yerine çok uzak bir yerden bir arsa aldık olurdu olmazdı bir ev yaptık ama gel gör kuş uçmaz kervan geçmez bir yer ,hanım dedim yıllardır dağ başında olsun razıyım dedin buyur sana dağbaşında bir ev güle güle otur.Sonra bir yerde okudumki ne istersen en iyisini iste Allahtan o cömertlerin en cömertidir sen istemesini bil; ve bana dediki taka maka araba isteyecegine en güzeli en konforlusunu iste ama hakkımda hayırlısı ise almamı nasip et deki duan yanlış olmasın duanında kabul olması için şartları var.Tabi benim şu anda bir arabam olamadı demek hayırlısı şimdilik tabanvaymış yada ben istemesini bilmiyorum.Ne diyeyim Allah herkesi duası makbul olan kişilerden eylemek nasip etsin.Sağlıcakla kalım efendim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.