Şimdi git....
Şimdi sessizce git, sakın konuşma benle, sigaramın dumanı nasıl gidiyorsa sen de öyle sessizce nere gidersen git işte kadın…
Bakma bana öyle bir katilin kurbanına baktığı gibi. Sana dair ben de ne varsa lütfen hepsini al ve git…
Sus tek bir harf bile söylemeden, ağzını açmadan git işte…
Bir dakika dur benden aldıklarını vereyim sana öyle git, Şimdi bir adım yaklaş
Bak bu senin benden aldığın gençliğim alsana alamıyorsun değil mi?
Bu giderken bıraktığın yüreğim aç avuçlarını tut yüreğimi, tutsana tutamıyorsun dimi, sen ancak kendi ayarında ki yüreksiz yürekleri tutabilirsin…
Bak bu bana ihanetinden sonra bıraktığın gözyaşım, sen de olmayan şey, oysa sana borç verebilirdim be kadın…
Bak bu da ızdırabında kalan acı ve sancılarım, yani sen de iğne ucu kadar olmayan şey…
Yaklaş bir adım daha bitmedi henüz benden aldıkların senin kuzum…
Bu da senden sonra her gece kanayan kalbim, kalpsizin biliyorum, kanamasını hissedecek histe yok sen de be kadın…
O dilinde düşürmediğiniz aşk var ya aşk, anladım ki senin gibilerinin çiğneyip atıkları çikletten ibaretmiş, yakışmıyor sana ve senin gibi başımıza bela olanlara…
Bu gece bu cümleler sana kurşun gibi gelecek, üzgünüm ama vurulacaksın hem de tam kalbinden…
Sen çok güzel hayvan taklidini yapardın dimi her ne kadar o zamanlar ben anlamazdım, şimdi anlıyorum bu gayretlerini, şimdi kendini daha da geliştirmişsin, biraz daha gayret sonun da muradına erecek ve sen bu satırlardan kurtulacaksın!
Kızma bana sana hala insan muamelesi yapabiliyorum, kıyamıyorum sana…
Şunu da unutma herkesin yaptığı kar kalsa senin ki kalmayacak hanımefendi…
Tarih seni ihanet edenlerin, beni de vefalıların listesine yazacak şüphen mi var, soyunuzla baş edecek yüreğe sahibim ben ama siz baş harfimle bile mücadele etmeyecek kadar korkaksınız…
Seni herkes tanıyacak gördüğün olmayacak bildiğin dünya, koşacaksın, ardına bile bakmadan herkesten, her şeyden kaçarak uzaklaşmak isteyeceksin.
Çünkü seni teselli edecek ne bir yürek ne de başını dayayacak bir dost bulacaksın, sende yaralanacaksın de sen de aklın fikrin darmadağın olacak, Gönül ahalaşacaksın, ölümü düşüneceksin ama o da yüreklilerin işi olduğu için başaramayacaksın.
Aklında beynin de fikrin de zikrin de ben olacağım, neden ben diye başını duvarlara vuracağın gün de gelecek… Bekle ve gör…
Bir asır böylesine mektubu okumayacaksın, üzgünüm ama canın acıyacak, kalbin yerinden fışkıracak, hiçbir tabip seni iyileştiremeyecek, Her cümle kelime hece harf seni sana anlatacak, o yumuk gözlerin katranlaşacak dengeni kaybedecek düşeceksin kadın düşeceksin… Kaçışlarında çare olmayacak,
Yine belki rol oynamaya kalkışacaksın, başrol de kendin olduğunu düşünecek egoist ruhunu tatmin etmeye kalkacaksın ama gerçeğin tam kendisiyle kaşlılaşınca, kendinden bile nefret edeceksin,
Bak dinle gittiğin hiçbir psikolog seni tedavi etmeyecek, Hiçbir doktor sana reçete yazmayacak, hiçbir gönül seni anlamayacak tanımayacak batacaksın gülüm batacaksın…
O dilinde düşürmediğin aşk bile sana meydan okuyacak, ihanet edene kendi silahıyla vuracak yine yaralanacaksın… Konyalısın dimi aklına Mevlana gelecek ve “ ne olursan ol yine gel sözü gelecek” senin nasıl bir melek yüzlü ş… olduğunu anlayınca “önce insan ol da öyle gel diyecek, seni kapısından bile geçirmeyecek…
Hiçbir kutsal kitap seni kendi mensubu olarak tanımayacak, Hiçbir mümin seni hayırla anmayacak, Hiçbir imama cenazeni yıkamayacak, öz anan seni doğurduğu için kahrolacak, baban mahşer de yüzüne tükenecek, sana sırf ALLAH şahit ki onun emanetisin diye dokunmadığım efendimiz bile sahip çıkmayacak, merhamet etmediğinden merhamet de görmeyeceksin…
Seni herkes tanıyacak, sokağa çıkamayacak, dört duvar bile sana düşman kesilecek…
Allah ı şahit koşup sonra da sözün de durmadığın için Allah’ım sana kendisini öyle bir hatırlatacak ki…
Kıblegayın bile şaşacak kadın senin…
Hiçbir âlim senin gibi melek yüzlü bir dişi ş… olduğunu düşünmeyecek, Hiçbir cani senin gibi bir caniye rastlamadığı için şükredecek, Hiçbir Türk ailesi kendi dillerin de başka bir dil de olmayan senin o Lanetlenmis… İsmini koymayacak,
Bütün çocuklar seni görünce ağlayacak, bütün gençler senin ismin duyunca basacak küfrü, Bütün yaşlılar sana beddua edecek, bütün masumların ahını alacaksın sen…
Eline aldığın silah namluyu sana çevirecek, gitmek istediğin orman sen gelme diye yanacak, deniz coşacak, Gittiğin hastane hemen karantinaya alınacak, gittiğin okul bile edebiyat ismini senden sonra edepsiz yata çevirecek, dillere düşeceksin, âlem seni konuşacak, ünleneceksin…
Velhasıl… Sen sana yazacağım seni her kes tanıyacak, mektubunu sabırsızlıkla bekle, seni bu sefer herkes tanıyacak, noktalar dolacak, şeceren meydana çıkacak bekle ve gör…
Ben her şeyimle seslenirim sana mekân zaman fark etmez… Şimdi ben konuşuyorum, amacım seni kırmak üzmek değil, düşmene gönlüm razı değilken düşeceksin sen…
Hiçbir gün anlamadın ya sen son mektuba sonra senin kalemini kırınca mı anlayacaksın ama geç kalma bence yanarsın…
İçimizi üşütenleri sana havale ediyoruz ey RABBÜLALEMİN
Herkes tanımasın,Allah’a havale ettim seni ben....
Cuma KÖSE
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.