Yaşanmış ve yaşanmakta olan hastane kapılrında ki dram
Benimde yıllar yılı yaşadığım ve benim gibi hastahane kapılarında ızdırap çekenlerin duyguları ve hala o kapılarda çile çekenlere hitaben..
Ve yoktur onlarca yaşamımızın gerği,bu yüzden nice bir cana örtük hastahane kapıları.Var sen önlerinde kuyruk kuyruk tüketir hücrelerini,Varsın nice bin yerinde sancılar olsun,damar damar çatlasın yürek içre sabır taşı.Bu durum özüme ters,dilime pranangadır.Ve bu durum onlarca taşınan VEBA............Ve biz deriz ki;Ömür bir yudum sudur dışımızda,biz ona obize uzaktır......Tiner,ilaç kokan syfaların açılmasını bekler,gönül ellerinde,gönül gözlerinde.
Hayatımız doktorların ellerinde,açılması beklenirken hastahane kapıları.
Onlarca;ne anlaşılmaz bir kargaşadır bu.Ah bir bilseler,sancıyla kıvranan bedenlerin,bewkler bir sırsnın kendisine gekmesini.....
Can gider,ömür biter hastahane kapılarında...Yumak yumak,inleyişler,bekleyişler bundandır.Bu feryatların bu ahların ardında saklıdır kutsal doğum......
Hastahane kapılrında......
İnsandan yana,kitaptan yana,ölümle ölümsüzlükten yana,onlardan ve bizden yana.Köhne demir kapıların ardına gömülen doktorlar,insanımdaki hücrenin dermanı,acının dindirilmesi.....Sizlerin ellerine bağlı,yoksa eller elleremi bağlı?Çifte yoksulluktan yanan garibin dermanı kime bağlı?
Kademi bu.................!
Gel hele bir,bak etrafına.Yanmazmı vicdanın,sızlamazmı yüreğin yoksa.?
İçinde kalmışsa,bir düşünceyse bu senin,beynine ve ruhuna,bu toprağın sana verdiği kan.İnsanımın göz yaşlarının bir değil binlerce feryadının bir ibret tablosudur,hastahane kapılarında......
Maskelenmiş sessiz suskunluk bir gün patlarsa.Onlara uzansa gül kokulu ümit dolu ellerinizle,gün gelecek can kitabın bir harfin nuruyla yıkanacak.Bilseniz....Bunun için yapsanız,kurtuluşu sonsuz kaselerde sunardı onlar size...Bilerek ah bir bilerek,hizmet verseniz onlara....
Duruyorsa yırtık giysileriyle hastahane kapılarında....
Köşk ve saraylarınızı kuşatan feryatlara,kapamayın artık kapılarınızı neolur...
Gariplerin yıkılışıdır,tükenişidir hastahane kapılarında....
Yırtın kara perdeleri,zaman sizi tüketmeden.Kurt ağacı kemirmeden.Gaye sadece madde ise sizlerce,bir dinazor açlığı varsa miğdelerinizde,gözünüz kulağınız çevriliyse insanıma.
Öyle ya!Başka ne ne kaldıki insanlıktan geriye.
O insanlarım,güzel bir medeniyetin öksüz neslidir....
Minare ıfuklarındagizlidir bir kutlu seherin.Ezanla yükselecek yeni bir muştusudur bekleyişin.
İşte bir ruh daha tek etmekte bedeni......!
Bu ilk değil sonda olmayacak.
Hastahane kapılarında..................
Bu yazım masumane görevini yapan doktorlarımızı içermiyor.Hastahane kapılarında can çekişen insanıma adanmışrır.
Saygılarımla.......................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.