- 1208 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
sevgiliye
Gidemedim Ne senden Nede (a)şktan Kaçmak istedim sadece ! Onuda yapamadım kaçamadım ;her seferinde ayaklarım sana getirdi beni !...İlk buluştuğumuz yere Gittim kokun sinmiş oraya Seni bekliyordum sanki Çıkıp gelecekmişsin gibi Saatlerce bekldim Seni ! Beni;Beklettiğin için çok Kızacaktım sana ,oturduğumuz yerde oturdum Sonra oturduğum Yerden kalkıp yürümeye başladım (o) baştan bu başa gidip geldim ;Gözlerim seni arıyordu Ellerim ellerini Arıyordu Hatırlıyormusun;Bana bir kolye vermiştin Her seferinde bana sorardın Ne yaptın diye bende her -Seferinde saklıyorum diye cevap veriridim ;Şimdi ne kadarda Sormasan ben söyleyim Saklıyorum hala Kokun silinmiş üstünden ama Olsun ben her akşam öpüp öyle yatıyorum Ama Birazda eskilenmiş Tıpkı kalbim gibi Bazen düşünüyorumda Kalbimi yerinden söküp eskiciye vermek istiyorum ;Ama Olmuyor işte Yapamıyorum sen kalbimde ’sin diye ...
Fotoğraf: Gidemedim Ne senden Nede (a)şktan Kaçmak istedim sadece ! Onuda yapamadım kaçamadım ;her seferinde ayaklarım sana getirdi beni !...İlk buluştuğumuz yere Gittim kokun sinmiş oraya Seni bekliyordum sanki Çıkıp gelecekmişsin gibi Saatlerce bekldim Seni ! Beni;Beklettiğin için çok Kızacaktım sana ,oturduğumuz yerde oturdum Sonra oturduğum Yerden kalkıp yürümeye başladım (o) baştan bu başa gidip geldim ;Gözlerim seni arıyordu Ellerim ellerini Arıyordu Hatırlıyormusun;Bana bir kolye vermiştin Her seferinde bana sorardın Ne yaptın diye bende her -Seferinde saklıyorum diye cevap veriridim ;Şimdi ne kadarda Sormasan ben söyleyim Saklıyorum hala Kokun silinmiş üstünden ama Olsun ben her akşam öpüp öyle yatıyorum Ama Birazda eskilenmiş Tıpkı kalbim gibi Bazen düşünüyorumda Kalbimi yerinden söküp eskiciye vermek istiyorum ;Ama Olmuyor işte Yapamıyorum sen kalbimde ’sin diye ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.