- 567 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEYBEMDEKİ SEVDA BİRİKİNTİLERİ ---- 1 ---****
**********************************************************************************
**** Her nefes alışımda filtre kullanıyorum !!! Sadece seni teneffüs etmek için !!!
**** Sen kanımsın !!! Bir yerim kanamasın sonra durduramam akar gidersin diye öyle dikkatli davranıyorum ki !!!
**** Müptelayım sana !!!! Seni içmeden yaşayamam ki !!!
**** Açma gözlerini.. Sus !!! Tıka kulaklarını..Otur öyle !!!!Bekle !!! Ben geleceğim az sonra !!!!
**** Varsın kimse kalmazsa kalmasın etrafımda !!! Bir sen kalsan yeter de artar bu dünyada !!
**** " Seni çok seviyorum !!" deyip sonra bırakıp gideceğine, az ama devamlı sevmene razıyım !!!
**** Sen nasıl bir ilmek attın gönlüme; çözemedim yıllardır !!!!
**** Bir ucundan başlayabilsem; çorap söküğü gibi bitip gideceksin işte !!! (
**** Özlememeyi başarabilsem; ne kadar kolay olurdu unutmak !!!
*
*** Bırakıp gitmek yakışmaz adamlığıma !!! Yol bilmezsin,iz bilmezsin !! Aç,açık kalırsın; üşürsün, hastalanırsın, çırpınır durur boğulursun bensiz !!!
**** En nadide,emsalsiz,rengarenk çiçekler; çetin kayalıklarda,tepelerde, uçuruma yakın yerlerdedir.İşte bunun adı SEVDA’ dır !!
**** Şimdi mahsül zamanı.. Hadi gel hasadımızı; depo edelim yürek silomuza !!!
**** Savcı hazırladı iddanameyi, Türk Milleti adına idamına karar verdi Reis Bey !!! Ve hüküm uygulandı astılar bir ağacın dalında aşkı !!!! İçtihadlara girdi yasaklandı artık sevdalar !!! (
**** Nadasta ki yüreğime öyle şeyler ektin ki ; yeşerttin beni !!!
**** Çekip gitti arakasına bakmadan... Oysa hala onunla yatakta uyuyor adam !!!
**** " Seni seviyorum !!! " demedi hiç kimseye !! O sadece kendini sevdi; adı egoistti çünkü !!!
**** Gidersen git !!!!Bende kaldı nasılsa; ellerin,gözlerin,tenin ,sözlerin ve nefesi
**** Çalıp durma ; duymam !!! Çünkü; benim gönül kapım zırhlıdır !!!
**** Sen başkent’te doğup büyümüşsün .. Alışıksın başkentlere .. Gel,istersen gönlümün başkent’inde devam et yaşamaya
**** Sen kadehte,şişede değil yüreğimde olmalısın !!!
**** Ne kadar üstüme gelirsen gel ; seni kırmayacağım
**** Neden bazı şeyler hep hayallerde kalır ki !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.