- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RUH İKİZİM CEP TELEFONU
RUH İKİZİM CEP TELEFONU
Bugün araba ile mahalle arasından geçiyorum, dört insan dördü de cep telefonu ile konuşuyor. Biri kavga ediyor galiba elini kolunu sallıyor.Öbürü iyice telefona yumulmuş anlattıklarının duyulmasından korkuyor herhalde. Evde iş yerinde yolda sokakta yaşantımızın her anında.....
Bizim çocuklara gidiyorum geçmiş yıllarda leptop yanlarındaydı şimdi cepçiler. hava nasıl hop ellerinde cep hava tahmin raporu,midem ağrıyor,yine ceple tedavi metotları,uçakla döneceğim yine o minicik ceple koca uçağın bileti. Bilet te yok. cepten çekin yaptırıp görevliye gösterip geçiyorsun. Tavla.okey ne istersen oyna ha film izle Daha ben film ve dizi indirme kısmına gelemedim.Kısaca çocuklarla aynı evde bile cep telefonsuz kaynaşamıyoruz. Sanki bir bilen o. Herşey ondan sorulur.
Bunları eleştirmek için yazmıyorum.Sadece bizim neslimiz en azından bu değişimi görüyor.Herkezin evinde o kocaman telefonlar yoktu.Yıllarca numara beklenirdi. Telefon zenginlik,entellik göstergesiydi.
Geçenlerde bir avukat arkadaşla geçmişi konuşuyoruz İlk haciz davasında telenu haczet dedikleri için evdeki telefonu söküp almış.
Aslında teknolojik gelişimi görmekyeni icatlarla tanışmak için biraz daha yaşamalıyız.
Bu yüzden daha sağlıklı günlere arkadaşlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.