- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER --- 5 ---**************
**** Pişmanlık duygusu ne büyük ızdıraptır !!!
**** Kişiye iyilik yaptığınızda , hikmeti kendinize mal edip böbürlenmek yerine ; sizi bu olaya vesile kılan kaderinize şükredip mütevazi olunuz !!!
**** Son demlerinizde , en yakınlarınıza dahi muhtaç duruma düşmüşseniz siz sefil ve zavallı olmayı çoktan hak etmişsinizdir !!
**** Sağlığınızı hoyratça harcamışsanız; onlarca sağlık kuruluşlarında yenisini satın alamazsınız !!! O levhalar sizin için artık tamirci dükkanlarından farksızdır !!!
**** Sel sonrası kumun,fırtına sonrası kırık dökük şeylerin geriye kaldığını unutmayınız !!!
**** O giderse; her şey biter sanırız. Ama bir bakmışsınız ağır,aksak;kör topal hala yaşıyoruzdur !!!
**** Beddua ederken; kötülük yapmaya azmetmişken oturun defalarca hırs freninize basın
**** İyi insan olursanız ; sahip olduklarınızdan insanlarda hoşnut olacaktır !!
**** Hep dileyin,isteyin !!! Bıkmadan,pes etmeden !!! Ve ne verilirse kabul edin !!! Çünkü o size uygun görülendir !!!
**** Dilediğiniz her şey beklentileriniz doğrultusunda oluşmaz. O ne ise ; öyle birden canı istediği gibi gelir. Varsın gelsin.. Mühim olan o haliyle kabullenmek veya mücadele iradesini,enerjisini üst seviyede kullanmaktır !!!
**** Doğumundan ölümüne kadar her haliyle mutluluk hayallerde bile yoktur. Ancak; mutlu anlar,günler vardır !!! Dertler,sıkıntılar abartılmadan o anların miktarı artırılabilir !!
**** Dünya’da hiç bir mekan sahip olduğunuz ruhunuz kadar; kıymetli, asude ve barınaklı değildir !!! O nedenle; ruhsallığınızın pozitifliği her şeyden daha çok korunmaya ve bakıma muhtaçtır !
**** İlişkiler para ile halvet olmuş ise ; menfaatler tükendiğinde hitam bulacaktır !!
**** Her şeye rağmen aşık olmaktan korkmayınız.. Yaşayacağınız serüvenin her anı size ders verecek ve çok şey öğretecektir !!!
**** Aynı anda mutluluk ve hüzün yaşanıyor ise ; psikolojik travma kapıdadır !!!
**** Aşık olmak ve yaşamak efsane bir kahramanlıktır !!!
**** Gerçekten dost sahibi iseniz ; açın yüreğinizi,paylaşın,dertleşin !!! Dostluk en büyük tedavi yöntemidir .
**** Ben mutlu olayım kim ne olursa olsun zihniyeti; bir gün sahip olduklarınızı zayi etmenize sebep olabilir !!! (
**** Geçmişin kötü hatıraları; ruhunuza,beyninize,adımlarınıza takılan prangalar gibidir !!!Onlardan kurtulamazsanız yaşam yürüyüşünüze köstek olacaklardır !!!
**** İnsan; geçmişindeki kötü anılarına takılıp kalarak " Keşke" lerini arttırtıkça huzur bulamaz !!
**** İnsanların her bakımdan birbirlerinden farklılıkları; yaradanın takdiri ve verdiği rollerdedir !!!!
**** Hayatınızda ters ve kötü giden bir olay varsa; bırakın kendi haline ve başka noktalara yoğunlaşın..O ne ise düşünmediğiniz ve takmadığınız için uzaklaşıp gidecektir !!!
**** Derdiniz olduğunda duygularınıza değil aklınıza kulak veriniz !!!
**** Canınız sıkıldıkça, bunaldıkça karamsarlığa teslim olacağınıza; çıkın seyreyleyin tabiatı, kovun vızıldayanları !!! Hepsi kaçacaktır !
**** Ne yapıp edip; gönüllere girmenin yolunu bulan insan; orada mutlaka muhteşem hazinelere rastlayacak ve yaşayacaktır !!
**** İnsanlığa armağan olan bu evrende; her insan kendince zirvede ve tektir. O itibarla; kimseyi hafife almanın alemi yoktur !!!
**** Her şeyde; her yerde aşka rastlamak mümkündür. Ama aşkı yaşamak her babayiğitin harcı değildir.Aptal,derbeder,deli divane olma riskini unutmamak gerekir !!!
**** Aşk bazılarımız için hayatın ta kendisi,vazgeçilmezi iken ; bazılarımız için hayat sahnesinin bir perdelik kısmıdır.!!!
**** Safiyane ve samimi alakalar; karşıdakini triplere soksada vazgeçmeyiniz !!!
**** Tamir sonucu elde ettiğiniz her ne ise ;sizi sadece bir süre daha götürecektir !!’!
**** Söyleminiz samimi ve doğal haliyle yüreğinizden dudaklarınıza dökülmüş ise; inanın çoğu yürekleri sarıp kuşatacaktır !!!
**** Sevgi ve dostluğu; yalvar yakarla,rica ve minnetle,para pul ile edinemezsiniz !!! Ama dilediğinize tomar tomar verebilirsiniz !!!
***Aynı şeye bakıpta; farklı şeyler görmemizin sebebindeki hikmetleri düşününüz !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.