- 1067 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HAYATA DAİR
Hayat seni senden iyi tanıdım evet.
Verdiklerinden çok aldıklarınla meşhursun bende.
Mutluluğum çok mu rahatsız ediyor seni.Hayallerim kaldıramayacağın kadar ağır mı ya da imkansız mı?.Hani bir söz vardır ya:Aşılmayacak engel yoktur.Elbet hepsinin üstesinden gelir insan denilen varlık.
Gül pembesi hayallerimin üstüne kara bulutlar saçsan da bıkmayacağım, vazgeçmeyeceğim hayallerimden.Daha fazla oyuncak edemem hayallerimi ellerinde.Hani beni ağlattığın o günler var ya aklına geldikçe pişman olacaksın, çünkü ben başaracağım sen ise şaşıracaksın.Beni çökerttiğini sanma hayat ben senin vurduğun her darbede daha da güçlendim.Altından kalkamayacak kadar güçsüz olacaksın ve ben senin bana acımadığın gibi acımayacağım sana.
İçimdeki feryadı sen açığa çıkardın, gizli kalmış gücümü sen gösterdin bana.Beni hep üzecektin belki ama kalktım düştüğüm yerden.Topladım kendimi attığım her adımı daha sağlam atıyor düşündüklerimi etraflıca düşünüyorum.
O eski KISMET yok artık hayata dair mutluluk saçan hayatı sımsıkı kucaklayan o kız yok değiştim elbet.Bundan sonra hayatı gelişi güzel yaşamak yerine planlı ve projeli yaşayacağım belki mutsuz olmayacağım ama o kadar da nankör değilim hayat hadi yine iyisin yaşattığın güzellikleri de unutmayacağım.