- 946 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK GÜNAH MI?
Sevmek günahsa eger gönlüme düşen en büyük günahsın sen...
Sol tarafıma fazla yüklendi bu günah yüreğim yangın yeri dinmedi bu derin sızım... hüzün düştü gözlerime sevdanın sevmenin ağır günahını çekiyor kalbim. Ömrüm de güneşti oysa şimdi ayazı yaşatıyor kalbime.YORULDUM..!!! artık yürek efkarından , koptu hayatın ipleri. Rüzğar misali yürek nereye esse oraya gidiyor ömrüm. Asi değilim oysaki hüzünlüyüm sadece hayata ve kadere. Yalan dünya , sahte hayat , yalancı insan ve sevmeyi bilmeyen yürekleredir bu feryadım. Ama yürek bu işte dili yok saklıyor , sıkıyor , susturuyor herşeyi içinde. Yürek istese bile dilin işine gelmiyor belki konuşmak çünki biliyor ki fazla birşey değişmeyecek konuşursa...Bazen de kaçmak istersin gitmek istersin işte bu şehirden , yalancı insanlardan ve o sol tarafa acı veren o’kul’ dan...
Ama bilmezsin ki içinde dert , yara ,günahlar olduğu sürece nereye gidersen git seninle birlikte geleceğini. Yara bu netice geçsede izi kalır iyi oldu desen de sızısı... Bazen de yaşlanırsın ama elin titreyerek saçına aklar düşerek değil. Çektiklerinden bıkıp hayattan zevk almadığın yaşamaktan sıkıldığın an bir yaşlıdan beter olursun. Ya ihtiyarlamış yada ruhun ölmüştür zaten. Anlatmak istersin bazen bağıra bağıra , haykıra haykıra sonra bir ses gelir içinden konuşacaksında ne olacak sus bitsin bırak gitsin gibisinden... Bırak herşeyi takma diyorlar neymiş zamanla geçermiş. Bilmiyorlar ki geçen sadece zaman herşey içinde kalıyor hiç birşey geçmiyor ...
Bazen de “neden ben” dersin nedir bu yürekteki acı , sancı zannedersin dünyada ki en büyük günahı işlemişim...Birde bakıyorum sadece sevmişim gerçekten sevmek günah mı ? ,
Günah olmasa acı çekermiyim diye düşündürüyor çünki...
İşte böyle arkadaş ne hayat , ne insanlar , nede sevmeler yazmakla bitmez ama her kışın bir baharı , her derdin bir ilacı ,her günahın bir tövbesi , her hayatın birde sonu vardır. Yinede önemli olan sonuna kadar herşeyin hakkını vermektir. ÇÜNKİ YÜREĞİNİN GÜNAH DEDİĞİNİ BELKİ KALBİN SEVAP DİYE KABUL ETMİŞTİR...
ASİ KEMANCI
20.09.2013
YORUMLAR
Aşk kişinin aklıyla düşünüp değerlendirmesinden ziyade duygularına hitap eden bir meseledir Yani aşk hal ve hissidir
Bu yüzden dinde Aşık olmak günahtır diye bir hüküm bulunmaz
Çünkü bu hal çoğu zaman kişinin elinde olmadan meydana gelebilir Dinde ise kişinin güç yetiremeyeceği şeyleri ona yüklemek yoktur.
İnsan seven bir varlıktır. Sevilmek güzel bir duygudur. Bin bir çeşit sevgi vardır. Evlat sevgisi. Eş sevgisi. Anne sevgisi. Kardeş sevgisi. Sevgi bazen sıcaklıktır. Onu tadanlar bilir.
Yürek damlaların akmış kaleminin ucundan damla damla Dilerim o damlaların gül olur açar yüreğinde sevgilerin hiç acı vermez yüreğine
Kutlarım kalemin daim olsun selam ve sevgilerle mutlu kal