GÜCÜN SIRRI- YAZAR: VAHİT VOLKAN SEVİNÇ
İnsanın güçlü kılan kendisi değildir.Arkaların da veya ona sahip çıkan kişilerden güç alır.Bu insanları kişiler seçer ve seçimleri çok önemlidir.Bir insan gücünü seçerken karşısındakinin geçmişine bakmalı,çıktığı basamaklara bakmalı.Eğer dinlediğin kişi ve ya kişiler tahmini konuşuyor ve seni tahminlerinle yönetiyorsa bilin ki o kişiler kendisini bir şey zannedip te hiçbir şey olmayan kişilerdir.Seni yöneten sana güç verecek kişiler tahminle işi olmayan kişilerdir.Kanıtlarla ve evraklarla konuşan kişilerdir ki senin riskini en aza çekerler.Akıl danıştığın insanlar ve sen eğer karşıdaki insan veya insanlardan korkuyorsanız demek ki sözünü dinlediğiniz ve size güç veren kişiler hiçbir şeye yaramayan vasıfsız kişilerdir.Kadınlar genelde bu hataya çok düşerler.Bir kaç kişinin kelimelerini dinleyip tahminlerini ciddiye alarak ve kendi inatları yüzünden devamlı hataya düşerler.Hayat,yaşam,huzur insanın çevresinde ki güçle elde edilen bir şeydir.Dinlediğin ve akıl aldığın kişi karşında uğraştığın kişiden güçsüzse onun sözünle hareket etmeyeceksin.Kısacası büyük olmak için büyük insan seçeceksin.Dünyada hiçbir canlı hiçbir insan salak değildir.Düşmanın devamlı en zeki olarak düşüneceksin.Kendini zeki zannedip sana akıl verenlerle karşı karşıya geldiğin insanı umursamazsan çıktığın yoldan yenilmiş olarak geri dönersin. Gülcü insanlar asla gücünü göstermezler.Kendi gücün de bir insan görürlerse o zaman harekete geçerler ve savaş başlamıştır.Yenilirse deneyim kazanır ,kazanırsa gücünü göstermiş olur.Güçlü insanlar kendinden zayıf insanlara gücünü gösterirlerse deşifre olurlar.Onların reklama ihtiyaçları yoktur.Onlar reklam peşinde değil bulundukları zirvenin peşindedirler.Tabi onlar da seçimlerini yaparken tercihlerini kullanırlar.Kendini küçük gören ve salak yerine koymaya çalışan insanlardan bir andan uzaklaşmazlar.Yavaş yavaş zamana yayarak çekilmeye başlarlar.Sabırlı insanlardırlar, devamlı ortada dolaşırlar yapılan edilen şeyleri yiyormuş gibi davranırlar ve asla acık vermezler.Asıl sır onlar ortada dolaşırken onları takip eden bir güç daha vardır.Asıl güç onlardır.Sen gülcü insanla oynamak isterken güçlü insanın arkasındaki güç onları görür ve o insana iletir.Çark tersine döner ve kaçmaya başlarlar.Uğraştığın konuştuğun insanları iyi seçmek gerekir.Huzur veren bir insanın yanında huzursuzluğa kendini sürüklemek saçmalıktır.Bir insanı kurtuluş gibi görüyor ve onu o şekilde seviyorsan canın yanar ve gideceğin yol geçmişinden farklı olmaz.Bir insanı onun kişiliği ve karakteri için seviyorsan aynı zamanda onu yönetebilirsen işte o zaman en büyük gücü yakalamış olursun.Sen o insanı çıkarların doğrultusunda seviyorsan o insan bunu görmeyecek kadar asla kör değildir.Kör zannettiğin kişi gözleri acıktır aslında bırakır senin kendisiyle oynamasına izin verir.Aslında arkanda ki gücü merak ediyordur ve bir insan nerelerde ne yaparak insanları kandırdıklarını görüp deneyim kazanıyordur.Kısacası kimseyi küçük görmeyeceksin.Kimseyi saf salak olarak görmeyeceksin.Kimseyi kendi çıkarların doğrultusunda sevmeyeceksin.Seçtiğin güçler sen ve çevrenden güçlü olması gerekir ki sen daha güçlü olasın.Bir insanın gücü zekasıyla olmaz o vardır ve ortadadır.Bu insanlarla oynamaya çalışmak Azrail den borç alıp şeytanla kumar oynamaya benzer.O nedenle insanları insan olarak sevin ve size güç verecek kişileri doğru seçin.Unutmayın ki mutluluk doğru kararların eseridir.
vahit volkan sevinç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.