perşembe
kusursuz bir perşembe..
buz gibi bir hava..grip..baş ağrısı..ve dahası ve dahası..
tuhaf kararlar üstüne tuz biber..
Allahım sana geliyorum diye çığlık atmak istiyorum..
insanın başkasına yalan söylemesi kolayda kendi kendine yalan söylemesi biraz yorucu sanki..en azından o yalanı söyledikten sonra bi süre aynaya bakmamak lazım..hani kendinden utanman an meselesi..
meymenetsiz düşünceler geçiyor aklımdan..
bir gülüp bir ağlıyor bugün ruhum nedense..
biri bez bebeğimi yapıp iğnemi batırıyor arada diye düşünmüyor değilim hani..
başımı bir tülbentle sıkıp pembe ayıcıklı pijamalarımı giyip bir rulo kağıt havlu alıp yanıma yorganın altında kaybolasım var..
biraz ilgi biraz şevkat ve birazda yaprak sarma (limonlu ve acılı) istiyor canım..
hepsi bukadarcık..
YORUMLAR
Tüh yakın olsa getirirdim; dün akşam yaprak sarması canım çekip gece yarısı yapmıştım... şu yoğurtlu benim için bu da limonlu sizin için. Yedim yerinize :)) Sanırım bazı şeylerin semptomları aynı oluyor; sarma, çikolata,rulo peçete, dondurma ...
Geçer geçer bu da geçer , zorunda...
Sevgilerimle
Şu perşembeler de olmasa cumalar hiç gelmezdi galiba. Ertesi hiç olmazdı geçmiş günün. Yatılı okuldan dönmezdi çocuklar, sonra elleri hamur kokmazdı annelerin. Hiç beklenmezdi otobüs duraklarında. Pazar günlerini iple çekmezdi akşam üstü satıcıları. Pamuk şekeri erimezdi şu perşembeler olmasa. Erimezdi dünyanın en kuvvetli çikolatadan kuleleri. Zarif bir rüzgâr esmezdi, karanlık kibrit çöpünün boyuna kadar yükselmezdi, seçimler seyrelmezdi.
Kutladım. Fakat perşembeler tembellik etmek için hiç de ideal günler değillerdir. Telaşlı ve yürüyen günlerdir çünkü perşembeler.
bende sabah, bugün için "kasvet" kelimesini kullanmıştım...
üstüne yazın geldi...
öğlen yemeğe dışarı çıktık arkadaşlarla, hava buz...
bir yerelere kar yağıyor belli...
ama ben daha kış havasında değilim, kar hiç değil...
diyorum ki, bu yıl bizi es geçse kar-kış-boran her neyse işte...
bu yıl her zamankinden çok bahar gelsin istiyorum...
bu defa bahar ben olayım istiyorum...
belki de geçen baharı zor geçirdiğim için... tadına varamadığım için...
için için için....
için içim işte...
...
sevgimle çok...