- 440 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GECEMDEKİ YILDIZLAR VE SEN
ve yine selam durmuşum gecenin bir vaktinde yıldızlarıma...gönlümdeki yıldızlarım ayrı ayrı merhabalaşıyorum..her biri uzaktan birinden selamını getirmiş bana..kimi yıkık bir kenten gelmiş kimi cennetin gülbahçesinden..kimi namlunun bir ucundan kimi sınırlara aldırmadan kuşup bana gelmiş..tıpkı sınır tanımayan sevgim gibi..çok uzak görünselerde aslında onlar her gece benimle yüzüme,tenime değen usul usul esen rüzgarla beraber..ve her biri ruhumda dağılyor akan kanım gibi..kimi hüzün kimide acı verir..kimi hasret kimide özlemdir...kimi düş kimide gökkuşağı sevdamdır... ve hepsini yüreğimde akan sevgi nehrine bırakıyorum..dinginleşiyorum birden sonsuzluğa yolculuk edercesine..birden unutuyorum bütün sıkıntılarımı acılarıma gülümsercesine..
ve sonradan ay bütün güzelliğiyle apansız gülümsüyor bana gece ile gündüzün sessiz geçişinde..
ve seni anımsıyorum yıkık düşlerimde..ruhumda sessiz fırtınalar esiyor..sana koşmak istiyorum sevgili..günaydın demeden anneciğim sana kavuşmak istiyorum mor menekşeli düşlerimde..günün ilk ışıklarında seninle uyanmak istiyorum..belkide ben ne ecelimle ne bir savaşta nede bir kazada öleceğim beni tek öldüren bendeki sensizliğin ve özlemin olacak sevgili..ne yoldaşlarım ne arkadaşlarım oldu gökkuşağına benzerdi yüzleri herbirinin..kimi umut oldu şu yaralı benliğimde kimide sonsuzluğa bir turna olup göçtüler..şimdi artık gecemde yıldızlaşmışlar herbiri..her gece anımsar konuşur dertleşirim..sen bana yoldaşlarımın armağanısın kekik kokan sevgilim..gelki nergisler,papatyalar boynu bükük kalmasın..gelki sabahım aydınlansın yıldızlarım sönmesin..
gelki gözkapaklarıma karabulutlar inmesin..
ve yine biliyorum sen geleceksin..her güzellikte her hüznümde her hasretimde sen geleceksin..
çektiğim hernefesimde ruhumda kalacaksın..karanfil koktuğunda heryanım; bahar bütün güzelliğiyle bana gülümsediğinde sen geleceksin, tomurcuklanacaksın yüreğimde..mart ayında filizleneceksin..sabahın ilk ışıklarında gülümseyen güneş misali geleceksin..dilimde düşmeyen yüreğime hükmeden ezgimde biliyorum sen yine geleceksin..bu can bu bedende çıksa bile biliyorum ruhuma sen yine geleceksin..ve yine biliyorum gönlümdeki çiçekler solmadan gecemdeki yıldızlar sönmeden geleceksin...gökkuşağına boyacağız bütün acılarımızı..hep beraber kardeşliğe koşacağız kirletilmiş bütün ruhları beyaza boyacağız..yakılmış yıkılmış doğamızı gecemizdeki düşlerimiz gibi yeniden süsleyeceğiz mor menekşelerle..anaların bağrında yanan ateşe umutlarımızdan su serpeceğiz hep beraber..hayatı ebediyyen güzelllikle süsleyeceğiz nergis bakışlı sevgilim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.