KENDİM ve HAL EKLERİ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
………………
En çok kendimi takip ederim. Kendimi kontrol ederim…
Kendimi kontrol altında tutarım. Kendimi kendim için ön plana atarım..
Kendime kızarım en çok. Kendime yumruklar atarım. Kendime haksızlıklar yaparım. Kendime sırt dönerim. Kendime yalnızlıklar bağışlarım. Kendime sevecen zamanlar oluştururum. Kendime şiirler yazarım. Kendime silgiler alırım. Kendime yarınlar armağan ederim. Kendime çekilirim. Kendime küserim. Kendime çizikler atarım. Kendime kaçarım. Kendime dönerim sonra…
Kendimi bilirim en çok. Kendimi üzerim. Kendimi tepe taklak döverim. Kendimi engellerim. Kendimi boş bir insan gibi görürüm. Kendimi anlamlı cümlelerde pazarlarım. Kendimi kendimden iyice saklarım. Kendimi kendime matematiksel eklerim. Kendimi kendimle baş başa bırakmaktan çok derece hoşlanırım…
Kendimde uyurum en çok. Kendimde gecelere uzun kalırım. Kendimde sabahları güneşten önce karşılarım. Kendimde sebepler ararım bir kavgada. Kendimde notlar karalarım. Kendimde şikayet kutularına önem veririm. Kendimde köy yaşantısına rast gelirim…
Kendim üzülürüm en çok. Kendim büyürüm. Kendim yürürüm dar sokaklarda. Kendim kendimi ateşlere atarım. Kendim kendime haksızlıklar yaparım. Kendim, kendimle ilgilenirim. Kendim ağlarım baş başa kalırken canımla. Kendim kendimi teselli ederim. Kendim, kendi ruhumu acıtırım. Kendim bütün insanlarla uğraşırım. Kendim, yap boz oyunlarında baş rol oynarım. Kendim, kısa-uzun şiirlere imza atarım. Kendim var diye, edebiyatta soluk alırım durmadan…
Kendimce takılırım hayata en çok. Kendimce düşerim. Kendimce ayağa kalkarım. Kendimce yeni ve taze dostlar edinirim. Kendimce kendilerimi başka platformlarda seçerim. Kendimce kendime torpil geçerim. Kendimce kendimi başarılı bir şekilde kandırırım…
Kendimden asla vaz geçmem en çok. Kendimden yana nihai bir kaçışta bulunmam. Kendimden başka kendimler çizmem. Kendimden kendime misafirliğe gitmem. Kendimden kendimi tam anlamam. Kendimden kendimde bir ricada bulunmam. Kendimden öteye gitmem. Kendimden uzağa atmam hayallerimi. Kendimden kendimce öyküler uydurmam…
Ve kendimle didişirim en çok. Kendimle iyi anlaşmam. Kendimle aynı yolda yolcu kalmam. Kendimle aynı pencerede aynı dışarıyı seyretmem. Kendimle yalnız kalmam. Kendimle kendimi mutlu etmem. Kendimle kendime masallar anlatmam. Kendimle kendimde yeni anlamlara ve yeni renklere uzanmam…
……………
MESELCİ
2811.2013.0126, Qoser
YORUMLAR
İçeriği gerçekten çok dolu; düşünülerek ve planlanarak yazıldığı belli. Beni bir okuyucu olarak konu üzerinde düşündürdüğü ve farklı açılardan bakmamı sağladığı bir gerçek ; yalnız nacizane ufacık bir rahatsızlık hissettim okurken , o da tekrarda ki sıklık oranı. Ama sonra dikkat edince yazınızın başlığına, kurgusu itibariyle böyle yapılmasının daha akıllıca olduğunu ve sonucun okuma yorgunluğuma değdiğini düşündüm.
Yüreğinize, emeğinize sağlık
Kutlarım
Dostlukla
Yazıda ortalama 70-80 "Kendim" kelimesi geçmiş... Kendini anlatmak bu kadar zor olmamalı bunun yerine kısa bir özgeçmiş yazmış olsaydı, acaba?
Mehmet kardeşimi severim ve yazdıklarını fırsat buldukça okurum, şiir, yazı veya deneme... Yalnız buradaki "Kendim" o kadar çoğaltmış ki :)
Kendim ettim, kendim buldum kendimi...
Edebiyatın rengi de farklı(farkındalık) bir şeyler bulup yazmaksa bu da farklıydı
Sevgiyle, sevdiklerinle kal kardeşim
Çok farklı bir yaklaşımla hayata bakışınızı yansıtmışsınız,Kendi kelimesini çok kullanmasınıza rağmen sıkmamış okuyucuyu tam tersine anlama bir zenginlik ve akıcılık katmış.En büyük savaş insanın kendisiyle yaptığı savaştır ve siz bu savaşı kazanan biri olarak insanın iç gücünü ve kendini yargılayışını ustalıkla yansıtmışsınız