canım sıkılıyor
yine ıslak bir akşamüstü..
vıcık vıcık bir sıkıntı sızlatıyor burnumun direğini.. neden sebep arayacak kadar sağ salim bir aklımda yok..
hep kasımdan kaynaklanıyor deyip geçiştiriyorum..
nasılsa başlıca düşmanımız sonbahar..
bir fincan kahve alıp geçiyorum pencerenin kenarına..güya gün batıyor ve birazda melankoli lazım..
boşuna..
kahvede buz gibi oluyor zaten fincanda ben kendimi dinlerken..
bir tahtakurusu kaçmış gibi beynim
kaşınıyor kaşınıyor kaşınıyor..
böyle zamanlarda ne yapardım ki ben eskiden diye düşünüyorum..
eski hatırlamıyor olacak beni..oda bilmiyor..
canım sıkılıyor işte..
canımın sıkılmasına canım daha çok sıkılıyor sonra..
offf
gece olsada uyusam keşke..
canım sıkılıyor Yazısına Yorum Yap
"canım sıkılıyor" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
27 Kasım 2013 Çarşamba 22:49:14
İçimden ne geçti biliyor musunuz? Ne saçmadır bu soru hala sorarım, nereden bileceksiniz ki Deniz'ciğim ...Neyse işte ...Şimdi burada gıcık olduğum Karbon olsaydı ne yazardı diye düşündüm çokça ...( benim profil resmime salata demişti ya ) ama sevimli biriydi de aynı zamanda ; ne bileyim işte, aklıma geldi can sıkıntısından herhalde :))...:((...içim burkuldu ya nedense...
Sevmiyorum hiç kayıpları , hele şimdi değer verdiğim birinin( güzelliğin) can sıkıntısını görünce ...yazınız etkiledi beni fazlaca görüldüğü üzere...susayım ben en iyisi ...
Sevgilerimle