- 719 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Ey dilsiz uşağım
Çok olmadı belki görüşmeyeli.Yine geldim huzuruna.En çok beni sadece dinlemeni seviyorum.Yargılamadan bir kalıbın içine sokmadan ve de en önemlisi beni ben olduğum şekilde kabul etttiğin için sana minnettarım.
Hayatım boyunca fazla gülmüşlüğüm olmadı ama dün akşam ki kadar üzüldüğüm başka bir günü de hatırlamıyorum.Neden böyle oluyordu bilmiyorum.Belki aptallığımdan belkide hiç bir işe yaramıyor oluşumdan.Kendimde aradım her zaman suçu çünkü ben sabittim benim dışımdakiler değişiyordu; sonuç yine aynı.Tam yapmaya çalıştığım her şey aslında başkalarının gözünde küçücük bir nokta mahiyetinde kaldı.olmuyor işte göründüğüm gibi biri olamıyorum. Dışarıdan baksan bu kazanın içinde bir yemek pişiyor. Evet tencerem dolu ama kimse bu tencerenin içinde et mi kaynıyor yoksa dert mi kaynıyor diye merak edip düşünme zahmetine girmiyor.Kalabalıkların arasında yalnızım.Oyuncağımı almışım kendimce yaşıyorum herkese rağmen.
Ay gibi olmak isterdim.Her şeyi belli.Yörüngesi saati yeni ayı dolunayı.... Dünyayla bir alıp veremediği yok. Herkes kendi düzeninde.Kimse demiyor ki ay kardeş sende ne kadar soğuksun bir sana bak bide güneşe. Özendirmiyorlar ayı güneşe marsa yada herhangi maddeye.Sensin diyorlar iyi ki varsın yoksa akşamları ne yapardık sen olmadan. Onlar biliyorlardı elbet.Ya beni beğenmeyip başkalarında olanlarla beni kıyaslayanlar. Nasıl anlatırım kendimi yada kabul ettiririm benliğimi sağa sola çekmeden yıpratmadan kırmadan dökmeden.
Merhaba eski ben.Hatırladın mı beni hani soluk renkli kolları kısa ceketli çocuk.Aslında çok değişmedim yine aynı benim aldığı ve saramadığım yaralarımı saymazsak. Karamsarlık belkide üzerimi kip oturan yada sözlükteki anlamı her neyse. Ama ben istemedim ki böyle olmayı.Kimselere anlatamadım donanımımda bana verilen bunlardı ve fazlası nasıl gelirdi elimden öğrenmeyle olucak şeyler değillerdi benden istedikleri.Bir picasso olmak vardı ama neden ikinci bir monaliza yoktu düyada.Neden bu kadar kolaydı her şey de bir mimar sinan vardı edirne de istanbulda.
Ağlıyorum fonda son zamanlarda beni benden alan şarkı ;
BENDEN SEVGİ DEĞİL CANIM İSTE SEN
BOYNUM KILDAN İNCE VUR GİTSİN BENİ.....
ÖMRÜM HEP KIŞ OLDU BAHAR NE GEZER
SOLDU ÇİÇEKLERİM YOL GİTSİN BENİ.........
Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki
Sende bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıpta kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni
YORUMLAR
Günaydın kocakafalım. Nasılsınız, umarım çok iyisinizdir. Öncelikle profil resminiz çok ilgimi çekmişti, o yüzden girdim sayfanıza.
Bir insanı dinlemek kadar güzel birşey yok, hele ki dilsiz olan bir insanı, hele ki konuşmayan hep susan, o suskunluğun altındakini bulana kadar onu dinlemek ve dinlemek içinde hiç bıkmamak isterdim. Keşke beni de çok sevdiğim kişi birkez olsun dinleyebilseydi, en çok ömrüm boyunca en çok onu dinlemek isterdim,bıkmazdım, usanmazdım, çünkü bilirim o suskunluğun altında yatanları.
Bırakın tüm evreni dinlemek lazım. Doğayı, nesneleri, herşey bir şey anlatıyor bize.
Bakın ezan okunuyor, onu dinlemek bile huzur veriyor insana.
Monalisa tablosunda hep kendimi gördüm, birazda benzetiyorum kendimi, okuyanlar deli diyecek bana, ama artık kim ne diyecek umurumda değil. Picassomu buldum bu evrende, Umarım oda Monolisa' yı bende görür birgün. Ben onu herşeyiyle kabul ettim, o beni yüreğimle kabul edebilecek mi, başka birşey istemiyorum ki, doğallığı bana yeter, yüreğini versin yeter, sevgisini versin, sevildiğimi bileyim yeter, başka birşey istemiyorum ki.
Ben canını değil sevgisini istiyorum sadece
baharı birlikte getirelim elele
birlikte ğişirelim sevgi yemeklerin
birlikte katalım, içine malzemelerini
birlikte karıştıralım, tüm sevdiklerimizle huzur içinde yiyebileceğimiz yemeğimizi.
bIrakıp gidenleri bir kenara atmak gerekli
bir nedenelri vardır elbet
sevgiyle güle güle demek gerekli
ben bir kenara atmak için sevmedim
ben ona en değerli hazinemi
bu evrendeki tek sevdiğime verdim
Umarım oda bigün anlar O' nu ne çok sevdiğimi
Bakım konuştum işte tek aşkımla ilgili.
Sevgiyle, mutlulukla kalın, yüzünüz hiç solmasın, tebessüm hiç yüzünüzden hiç eksik olmasın, gönlünüzün hep gülümsemesi en içten dileklerimle. Sevgilerimle 25/01/2015 Pazar
kocakafalım
askin saf hali...
aslında sorun'un merkezine gitseniz kimler neden terketti bulursunuz
mesela ben onun için masivayı terketmişim ama o sevmediğinden olsa gerek yüreğini bana sırtını başkalarına dönemedi. pikasso ve monaliza benzetmesi güzeldi
tebrikler kalem başarılar.