- 449 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER --- 4 ----*****
**** Beddua ederken; kötülük yapmaya azmetmişken oturun defalarca hırs freninize basın !!!!
**** Sevgi ve dostluğu; yalvar yakarla,rica ve minnetle,para pul ile edinemezsiniz !!! Ama dilediğinize tomar tomar verebilirsiniz !!!
**** En nadide,emsalsiz,rengarenk çiçekler; çetin kayalıklarda,tepelerde, uçuruma yakın yerlerdedir.İşte bunun adı SEVDA’ dır !!
**** Aşk bazılarımız için hayatın ta kendisi,vazgeçilmezi iken ; bazılarımız için hayat sahnesinin bir perdelik kısmıdır.!!!
**** Her şeyde; her yerde aşka rastlamak mümkündür. Ama aşkı yaşamak her baba yiğitin harcı değildir.Aptal,derbeder,deli divane olma riskini unutmamak gerekir !!!
*** Her şeye rağmen aşık olmaktan korkmayınız.. Yaşayacağınız serüvenin her anı size ders verecek ve çok şey öğretecektir !!!
*** Aşık olmak ve yaşamak efsane bir kahramanlıktır !!!
*** Gerçekten dost sahibi iseniz ; açın yüreğinizi,paylaşın,dertleşin !!! Dostluk en büyük tedavi yöntemidir !!
**** Ne yapıp edip; gönüllere girmenin yolunu bulan insan; orada mutlaka muhteşem hazinelere rastlayacak ve yaşayacaktır !!!
*** Vurdular bir kuytuda Güven’i !!! Boynu bükük ve yetim kaldı sevgiler !!! İltica etti bilinmeyene saygılar !!!!
*** Güven’in oluşmadığı ilişkilerde dostluklar peydahlanamaz !!!
**** GÜVEN’i katledenler !!!! Yuh olsun, yazıklar olsun sizlere !!! Güven’siz hayat nasıl çekilir ki ???
**** İnsanların her bakımdan birbirlerinden farklılıkları; yaradanın takdiri ve verdiği rollerdedir !!!!
**** İnsanlığa armağan olan bu evrende; her insan kendince zirvede ve tektir. O itibarla; kimseyi hafife almanın alemi yoktur !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.