yağmur
yağmur yağıyor..
dışarı çıkmak istiyor canım..şehrin sakinleşmiş sokaklarında sokak lambalarının altında yağmurda yürümek istiyor..
ne kadar yürüdüğümü unutmak sonra..ıslanmak..
ama öyle böyle değil..adamakıllı ıslanmak..
sonra yol kenarında bir kafeye girip cam kenarında bir masaya oturmak..
ince bellisinden tavşan kanı bir çay..her yudumda içimi ısıtacak demli bir çay.. fonda hafif sesli bir müzik..derinlerden gelen..ama dokunan..
hem yağmura..hem yağmurun ıslattığı saçlarıma..
uzun uzun camdan izlemek yağmuru..iyice çökene dek karanlık..uzun uzun ıslanmak..
sonra
sonrası Allah kerim..
yağmur Yazısına Yorum Yap
"yağmur" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
27 Kasım 2013 Çarşamba 01:45:22
Bir filmde, dışarda yaşayan bir evsize içeri gir diye tavsiyede buulunuyordu birisi. Ellisini çoktan geçmiş olan evsiz ise içeri-dışarı diye bir ayrım olmadığını söyledi ona.
Şimdi evet, içerideki konfora sahip olanlar aynı zamanda yağmurdan, karanlık gökyüzünde yıldızla yanyana gelen hilalden, rüzgardan vesaireden mahrum oluyorlar. Kendi adıma, konfordan hep kaçtığımı söyleyebilirim.
Yazınızı çok yakın buldum bu nedenle. Saygımla.