- 770 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gündem Dem Dem Demmmmm ;)
Kısaca İstanbul trafiği /Gündem Absürd Sayıklamalar
Düşündüm ,taşındım ..İstanbul içinde bir yerden bir yere ulaşmak için oldukca uzun saatler yol almamız gerekiyor bide hava yağmurluysa yandınız..
Farzedinki bebek bekliyorsunuz ,Üsküdar ’dan çıktınız yola sancınız var trafik kilit ambulansa zaten ulaşamadınız bu mümkün olmuyor çoğu zaman ..Köprüye geldiniz ,sancınız sıklaştı bebeğiniz çıkmak için siz onu çıkarmamak için direnir vaziyettesiniz..Hadi akşam trafiğine denk gelmediniz sayalım köprüyü geçtiniz hastaneye doğru süratle gitme eğilimindesiniz ki ’Patttt ’ yolda bir araba bozulmuş sözüm meclisten dışarı herkes mal mal bir tamirci edasında kafalarını camlardan uzatmış seyreder vaziyette...(Bu arada hastaneye ulaşmanız için katetmeniz gereken yol sadece ve sadece 45 dk )
Siz yolda hala hastaneye ulaşmaya çalışırken bebeğiniz de yola çıkmış ve geliyordur artık Eğer şanslıysanız Hadi gözünüz aydın demek istiyorum bebeğiniz kucağınızda ve hastaneye gitmekten vazgeçmek için hala imkanınız var derim (boşverin göbek bağını falan ) Yoksa eve geri gitmek için biraz daha oyalanırsanız bebeğiniz ilkokul çağına gelecek benden söylemesi
YORUMLAR
aahhhh ne demezsınız ...ben bu sıkıntıyı her sabah cekıyorum (Allahtan servıs var)
aklıma gelmeyecek seyler bıle o an aklıma gelıyor sıkıntı ustune sıkıntı bındırıyor..
ama neyler sın yasıyorsak burda bu sıkıntıya alışmamız lazım acı gercek..
tek çaresı var oda tayın zamanını beklemek..
guzel bır konuya deyınmısız..
gorusmek dılegıyle..