SADAKAT____+ ____SEVGİ
Sadakat neydi ? Yanında olana güvenmekmi, yoksa nerede olduğunun önemi olmadan beklemek mi?
Belki yıllarca belkide bir ömür hiç bıkmadan usanmadan..
Verdiğin sözü tutmak mı ,gözlerinin başka gözlerden uzak olmasımı?
Sadakat insanın yüreğinde değilmidir? Ya da sevdiğini düşünerek yanında olmasa da onun kalabilmek mi?
Hani derler ya yürek yüreğe aynı yolda yürümek işte öyle birşey benimkisi.
Belki hiç ulaşamayacağım kadar uzakta ama ruhuna dokunacak kadar yakınımdasın.
Bir sözü bir gülümsemesi yada ara sıra duyduğum sesi hepsi değilmi sadakat bağlı kalmak...
Evet bir söz verdim ömürlük bir söz bundan sonra kimse olmayacak ne hayatımda ne kalbimde...
Yıllar sonra bile pişman olmayacağım hasret dolu bekleyişime ,tek üzüldüğüm ya seni hiç görmeden gidersem bu dünyadan...
Ya hasretim ahirettede devam ederse,işte tek üzüntüm bu...
İnsan her gün her an nefes alırken bile sadık kalmalı sadakatle bağlı olmalı...Eğerki sevmişse yürek sevdiğinde yok olmalı kimse görmemeli duymamalı, ne
yüreğinin sesini ne gözlerinde yağan yağmurları...
Belki hayra yormazdım bütün bu olanları, biri çıkıp deseki sevdanı bulacaksın aşık olacaksın güler geçerdim inan...
İnsan inanmadığınıda yaşarmış sayende şahit oldum...
Söylediğin her kelimede her harfte hayat buldum kendim oldum,sen oldum...
Biliyorum bir çok insana göre aptalca gelecek onlarıda anlaya biliyorum çünkü senden önce bende onlar gibiydim..
İnancım yoktu kimseye, güvenmiyordum çıkarsız kimse sevemez sanıyordum..Ama değilmiş ilkkez yanıldığıma bu kadar seviniyorum..
Bazen yanlış verilen selamda insan hayatını değiştiriyormuş...
Beklentim varmı dersen yok, istediğim var sadece oda yürekten gelen sevgi sözcüğü ,her zaman olmasa bile arada bir aklına gelmekde yeter inan..
Biliyorum her zaman olduğu gibi yine seninle konuştum bu kadar uzun, gördüğün gibi ağzımdan çıkan kelimelerim bile sana sadaketle bağlı uzun cümleler kurmuyor kimseye..
İşte böyle ....Her zaman olduğu gibi yine seninle konuştum biliyorum şikayetçi değilsin teşekkür ederim..
Sevdiğin için yüreğinde yer verdiğin için ve bana bu kadr uzun cümleler kurdurduğun için ...
Hayatında sakatle kalmaktan başka sende olmaktan başka dua yok dilimde...
Kaybolan beni bulmama yardımcı olduğun, için kaybolup kendi halime yok olmama izin vermediğin için seviyorum seni....
____VE RABBİM ŞAHİT SANA OLAN SADAKATİME____
SON EYLÜL_____________M.G
YORUMLAR
Serdar Tuncel ile Uğur Işılak ın bir programı vardı,''yeni şeyler söylemek lazım''..adlı programda çok güzel bir söz vardı, ''beklemek bekleyeni olmaktır'' sadakat günümüz toplumunda gruba yaklaşmış durmuda,güneşle beraber batacak ve kaybolacak..sadakat üzerine dimağlarda yer edecek bir yazı..kalminize sağlık..