...
Birçok katil tanıdım hayatım boyunca hepsi benim intihar varı cinayetlerim oldu, onlar pusularına yattığında en karanlık gecelerde ben sadece ay ışığı idim. Hunharca sözler sarf edildi bin yerimden bıçaklanırcasına lime lime edildim.
Sırtımda kalan hançerlerini cümle, cümle taşıdım. Yorulmadan savaştım
Gördüğüm ve inandığım her çift göz tank mermileri oldu en zırhlı düşüncelerime, bileklerim kan bayramına yattı jilet kadar keskin dudaklarda her gece değersiz bedenlerle.
Uyandığım sabahlarda kendi cenaze namazımı kıldım zihnimdeki duasızlık ile bak artık ölü bir bedenim.
Ama hiçbir cinayet kusursuz değildir, hala izlerini taşıyor yüreğim parmak, parmak bileklerimden hala kan sızıyor jilet dudaklarına.
Suçüstü yakalıyorum kendimi her karanlıkta katilini düşünen olarak.
Ve kaç defa ölebilirim diye hesaplarken, en az 40 kere doğuyorum tekrar öldürülmek için o kusur dolu cinayetinde.
YORUMLAR
Daha ne yapmam gerek seni unutmaya nın isyanındaki dizeler, hala sevebilir mi insan katilini diye bir sorgulamaya da girmişti kendi içinde sanki. Katilini diğerlerinden ayırandı sorguladığı, sadece gerçek sevinin varlığıydı zamanında farkına varamadığı ya da vardığında geç kaldığı.Kurguda kahraman "Bana Ne Yaptın ? " diyordu sanki özetle.
Güzel bir kurgu
Kutlarım yürekten
Dostlukla