DOĞRUDUR
………
Oradasın.
Seni bıraktığım yerdesin.
Seni kucakladığım noktadasın.
Seni mısra mısra bestelediğim notadasın.
Benimlesin. Beni terk etmiyorsun. Beni es geçmiyorsun. Beni hiç unutmuyorsun. Bensiz yapamıyorsun. Bensiz bir hayat düşünemiyorsun. Bensiz yarınlar düşünmek istemiyorsun…
Ve aslında gün geçtikçe, daha da alışıyorsun yüreğime. Yüreğim oluyorsun. Günüm kalıyorsun. Zamanıma usul usul ayar veriyorsun. Dualar ediyorsun ikimize, bir an önce kavuşmamız için…
Benden uzağa gitmiyorsun. Benden ötelere göç etmiyorsun. Suskunluğuna konuşkan benler ekliyorsun sadece. Hissediyorum sessizliğini. Dudaklarına mühürlenen kelimeleri az çok tahmin edebiliyorum. Bir kere, seviyorsun beni. Çok seviyorsun beni. Belki canından da daha çok, daha anlamlı ve daha edebi…
Beni severek hayata katılıyorsun.
Beni özleyerek sokaklarda yürüyorsun. Adımı sayıklayarak huzur buluyorsun. Yaşadıklarımızı önemseyerek, yaptıklarımızı hatırlayarak yanaklarına gülümseler yerleşiyor. Farkındasın kalbinde yer tuttuğumun. Sende ikamet ettiğimi, bazen kendi kendine inkar etsen de, bu doğrudur…
Doğrudur, her gecene şiir tadında geldiğim.
Doğrudur, her haline mavi duygularla yakıştığım.
Doğrudur, her azalan yanlışında, tam gerçeğin olduğum.
Doğrudur, aramızdaki aşkı mai bakışlarınla suladığın.
Doğrudur, sen ve benden öte sadece BİZ ile ilgilendiğin.
Doğrudur, dupduru bir sevgiyle beni içinde büyüttüğün…
……………
MESELCİ
2511.2013.02:47, Qoser
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.