HERŞEYİN BAŞI SAGLIK
Günümüz piyasasında o kadar sitresli ve sıkıntılı günler yaşamaktayızki bu bizleri oldukça yıpratmakta.Gün geçmiyorki dertlerimizin üstüne yeni bir dert eklemeyelim armudun sapı üzümün çöpü , yok şöyle oldu yok böyle oldu hep yakınma içerisindeyiz,malesef başta kendim.Hani hatırlarsınız meşhur bir komedyene yılbaşında yeni yıl dileklerini sormuşlardı o da şakayla karışık para para para demişti o komedyen o kadar para kazanmasına ragmen o yılın yarısını hastanelerde geçirdi,şakaylada olsa olmamalı sen diledigini Allahtan diliyorsun başkasından değil o Allah’ki herşeye kudreti yeter sen yeter ki istemesini bil.Zamanında bir adamcagız işyerime geliyordu bir kolu yoktu ve isyan ediyordu işlerimi göremiyorum vs türünden bende ağabey şükret ya iki elin olmasa idi ne yapardın öyle olanları gör ibret al şükret ihtiyacını bile başkası yaptırmak zorunda sen kendi işini kendin görebiliyorsun dedim adamcagız agladı ve teşekkür etti.Hep işlerin azlığından ve bereketsiz oldugundan yakınmaktayız fakat aldığımız nefes bile ne kadar kıymetli bunun değerini anca kafamızı bir kaç dakika suya sokarak anlayabiliriz,biz aldıgımız nefesin, yerinde olan saglıgımızın değerini bilmeden yaşamakta ve isyan etmekteyiz işten güçten sadece bir nefesin kıymetini bilsek ki, digerlerini anlatmaya sayfalar yetmez herşeyin başı sağlık demezmiyiz diyemezmiyiz.sağlıcakla kalın efendim.
YORUMLAR
Bu hayatta hiçkimse sağlığının kıymetini bilmiyor ki.Her gün yeni bir telaş içersinde.Her Allah'ın günü kendine dert edecek bişey yaratıyor.Kimse elindekinin kıymetini bilmiyor.Hep daha iyisi hep daha iyisi....
Ama birgün ardına baktığında hayat bitmiş seneler geçmiş,artık güzel bir nefes almaktan başka birşeyin önemi yok.Ama işte o an herşeyin bittiği,bütün güzellikleri yaşamaya doyamadığı andır.