YORUMLAR
Sevgili dostum,
Öncelikle hoş geldin.Seni ve güzel yorumlarını çok özlemiştik.
Ders veren güzel öğütlerini kaç kişi tutabilir artık emin bile değilim.
Yine de uyanabilen ve düşünen insanların sayısı epey arttı.
Ama bu işler beyin gücü ile değil de kelle sayısı ile oldukça ,
yani boş ve beyinsiz kellelerle oldukça, hala geleceğe çok emin bakamıyorum.
İyi ki varsın Hocam, Tekrar hoş geldin.
Saygı ve sengilerimle
O eş başkanın kafasına dank eder mi bilinmez. Görüntü bu yönde değil. Diliyorum, insanlarımızın kafasına dank eder de ondan kurtuluşa koşarlar hep birlikte.
Bu şiirsel yazı beni muhatap almamış sanıyorum yazı ve en çok ta şiirlerle yurttaşlık görevlerimi
yerine getiriyorum.
Ne zamandır yazı ve şiirlerde görmüyorduk sizi,
anlamlı bir yazıyla tekrar merhaba demişsiniz,
hoşgeldiniz,
güzel yazı ve şiirlerde görüşürüz inşaallah,
selâm ve saygılarımla,
kutluyorum..
Kutlarım değerli adaşım. Bu toplumun başına gelen her kötülük, her olumsuzluk, direnmemekten, haksısızlığa, yolsuzluğa, tüm itliklere ve uğursuzluklara, aşağılamalara karşı çıkmamaktan geliyor. Batıp gidecekler bu kabuğuna çekilmişlikten, yer ile yeksan olmaktan kurtulamayacaklar, bu uğursuz ataletin odağında kaldıkça. Anlaşılmaz bir suskunluk hastalığına yakalandı bu toplum. Korktu, ürktü, tüm kişiliğini ve saygınlığını yitirdi adeta. Böyle bir toplumda nasıl yaşanır, kimlerle dert ortağı olunur, ya da mutluluk ve esenlikler nasıl yakalanıp, kimlerle nasıl paylaşılır. Tüm kuralları alt - üst olmuş bir toplumda, bunu canı gönülden isteyen bölüp parçalayıcıların olduğu nası, niçin, neden görmezden geliniyor? Oysa ki herkes görüyor, biliyor, üstümüze, üstümüze gelen kötü şartların bizleri sevdiğimiz herşeyden, her güzellikten koparıp yalın ve işe yaramaz hale getireceğini de biliyor. Hülasa anlaşılmaz bir akıl tutulmasındayız; bunun sonucunda ağır bedeller ödememizde kaçınılmaz.
Güzel ve harikulade çağrışımları olan bu çalışmanız, işte böyle düşündürdü, bana bunları yazdırdı değerli adaşım. Hayli zamandır yoksunuz, ya da ben farkında olamadım. Umarı - dilerim rahatsınızdır.. Saygılarımla selamlayıp kutluyorum değerli dost Kemal bey sizi. Kemal Polat
kempol tarafından 11/25/2013 1:42:18 AM zamanında düzenlenmiştir.