- 543 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TRAFİK KURALLARI
Bugün akşam üzeri bankadan para çekmek için giyindim kuşandım evden çıktım.10 kasım günü Atatürk’e saygı duruşu yaptığım yerde ilerliyordum.Aşağıdan yukarıya doğru bir motor gidiyordu.Benim arkamdan da bir otobüs hızla karşıya geçerken motora çarptı.Motor paramparça oldu ama adam ayağa dikeldi.Öldürmeyen Allah öldürmüyor.Yanına varmadım ama ufak yaraları vardır.Otobüsün sahibi zaten durdu ilgileniyordu.Aklımda motor alma hayali vardı.Bu kazayı görünce motor hayalinden vazgeçtim.Arkadaş yol anayol değil bir şey değil.Adam bomboş yolda gidip koca otobüsü motora çarptı.Sürücü acemi bile olsa direksiyonu çevirirdi.Sanırım adam dalgındı yada kördü.
Bu kazayı gördüm yıllar önce ki bir anım aklıma geldi.Motor sürmeyi yeni öğrenmiştim ama fırtına gibiydim.Bütün trafik kurallarına uyuyordum.Birgün anayolda motorla gidiyorum. Yol benim. Adamın birisi arabasıyla anayola kenardan hızla burnunu soktu.Hemen motoru yan tarafa devirdim. Adama "körmüsün lan gavat yol benim nereye giriyorsun" dedim.Adam hem suçlu hem güçlü.Bana "sen bana nasıl gavat dersin" diyor. Ben de "yok arkadaş sen yanlış duydun ben sana yavaş dedim yavaş" dedim. Trafik kuralları diye bir şey var.Lütfen herkes kurallara uysun.
Yakuphan kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.