- 1826 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2.ÇORUM TANITIM GÜNLERİ ANKARA AKM' DE YAPILDI...
=
2. ÇORUM TANITIM GÜNLERİ ANKARA AKM ’ DE YAPILDI..
ANKARA AKM’de 14 - 17 Kasım 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilen 2. Çorum tanıtım Tanıtım Günleri’ne; Türkiye Sevdası Amasya Sevdası proje tanıtımı yapmak Çorum ve İlçelerinin heyecanlı sunumlarını aynı duyarlılıkla paylaşmak için katıldım
Güneşin bulutların arkasından, izlerken dünyayı tepeden bakıyordu hafif alaysı bir görünüyor bir kayboluyordu. Hava soğuk ve bulut idi.
Orta Anadolu İllerimizden biri olan ve Hattuşa’sı ve nice yerleşimlere misafirlik etmiş bir ilimiz sanayi de ve tarımda oldukca yol almış. Tam 12 ilçesi olan güzide bir ilimiz ÇORUM
Stantları gezmeye başladık. Gerekse doğal gıdalar, el emeği göz nuru ürünler, sıcak sıcak leblebi ikramları ballar vs. Görünen o ki Çorum Valiliği, Çorum Belediyesi, ve Dernekler çok iyi hazırlanmışlardı. Fuara katılım oldukça çok ve güzeldi. Dilerim esnaflar buradan memnun ayrılmışlardır. Hepsini gönülden kutlarım.
Sn. Vali Yardımcısı Osman EMİROĞLU ile kısa sohbetlerimiz oldu. Kendilerine çok teşekkür ederim. Hangi ilçenin ve daha çok geliştiğini ve başta Sungurlu,İskilip, Osmancık diye devam ettiler. Tarım ve hayvancılığın olduğunu vurgulayan valimize Türkiye Sevdası Kapsamın da Amasya Sevdası Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri ‘nin tanıtımını yaptım. Ayrıca Amasya Sevdası projeye destek için yazılmış eserle birlikte,Türkiye Sevdası yarışmaların da birincilik alan Sn. Ozan şair Salim Gülbahçe beyin ÇORUM Güzellemesini Çorumlu Fuarcılarla paylaştım armağan ettim.
İlin yerel YÖN Medyası Ömer KOÇ ile kısa söyleşiler ve Amasya Sevdası paylaşımı, ÇORSİAD yerleşkesin de Sn. Başkan Halis DURKAYA ve Başkan Yardımcısı Sn. Hadi DİLER ve yazar Gülay ERTUĞ ile bilgi alışverişi yapıldı. Amasya Sevdası ile sohbetler devam etti.
Çorum Haber Portalın da Halkla ilişkiler Sorumlusu Ayşe UNCU hanımla Türkiye Sevdası ve Amasya Sevdası üzerine söyleşi, Keçiören Dernek Başkanı Kazım Soner ve Mehmet İMAK beylerle Amasya Sevdası ile sohbet ve söyleşi,
İskilip sporlu Senagal’li sporcu Amasya Sevdası sohbeti,
Özellikle engelli kardeşlerimizin sorunlarına el atılması bekleyen bir çok sorunlar var onları can kulağı ile dinlemek gerekir.
Aslında anlatılacak çok şey var ama saatler ilerlemiş hava kararmış insanlar yavaş yavaş evlerine dönme hazırlıkları yapıyorlardı. Gerekli alış verişler yapılmış. Her zaman fuarların olamasın savunun insan olarak hep devam etmeli…
Asıl mesele Ankara’ya Başkentimize yakışan ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİ’ nin yeniden inşa edilmesi bu binalarla bu yapılarla bir gün bir sakatlıklar olabilir. Merdivenler çevre düzeni yerleşkelerin konferans salonların yeniden yapılmasıdır dileğim.
Bizde annem kardeşim alış verişlerimizi yaptık evin yolunu tuttuk. Bir fuar gezisi daha bitmişti. Selam ve Saygılar Sevgiler Tüm Çorumlu dostlarımıza komşu ilimize gelecek sene görüşmek dileklerimle.
Müzeyyen KESKİN
AMASYAŞAT Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.