hayat güzel mi?
hayat güzel mi?
Sizce nedir hayat ?Yaşadığımız,yaşanması gereken bir değer mi ?Kavram mı ?Hayat ne biliyor musunuz ?Çok acımasız...tutunabilmek,zorluklarla savaşmak, sevgiye, aileye, dostluğa , aşka değer vermek, her birini ayrı, ayrı memnun etmek gerçekten zor.
Her şey boş gibi...susmak nereye kadar ?Bir çözüm mü?Konuşmak, dertleşmek, paylaşmak...kiminle ,ne kadar ?Bakın ,görüyorsunuz ;hep sorularla dolu bir yaşam.Cevap veremediğimiz bir dünya soru.Bu hayatı ben mi böyle yapmakta ısrar ediyorum?Çok mu kötümserim ,neden?
Hayat bir oyun.İyi bir oyun sergilemek gerek.Anlaşılmak, sevilmek,değer verilmek...Oyun iyi olmazsa, tutmazsa ,oyuncu rolünün hakkını veremiyorsa, hayat sana beklediğini veremez.İşin zor arkadaş.
Dün bitti gitti,artık bırakmalı,yaşandı, geçti .Bugün ise yaşam var,devam eden bir hayat,senin elinde... güzel veya çirkin yapabilmek.Ya !yarın...yarınlar ...belki ;daha güzel olacak,umut,hayal,ümit var.Belki de yarınlar olamayabilir,onun için hayatın değerini bilmeli ve yaşamalı...nasıl...???
Hayat bir yaşam aramak mı?Yaşam çizgisinin önü ve arkası mı var?
Hayat yalnızlık mı? Yalnız yaşamak mı?
Ya aşk !onsuz olmuyor, işte !her yerde yolumuza çıkıyor.Onsuz hayatın yok gibi...onunla mı devam etmeli ?Bulunca bırakmamalı mı?Yakasına mı yapışmalı ,nasıl...?
Hep kaçtım...sevgiden ve aşktan.Şimdi kaçamıyorum,bırakamıyorum.Hep içimde bir acı...zamanla korkuyla saran bir unutulmazlık.Ses verdiğim aşktan kaçmak niye?
Onu yaşamak, onunla olmak, hayatın ,yaşamın değerini onunla paylaşmak isterdim.Onunla nefes almak,onunla tek yürek olmak isterdim.Onunla hayalimdeki gibi;mavi dünyam gibi; bir yaşam sürmek isterdim.
Hayatın bir tekrarı yok.Bir kere daha yaşama şansımız yok.
Yarınlar hep güzel olacak denir,oysa bugünler dünün yarınları değil midir?
kırgınım hayata,
kızgınım yaşama,
ömür kısa,yol zor,
yürek hasrette,
kalp beklemekte...
seni...
bir kelebek gibi,
kanat çırparak,
bir renk gibi,
bir çiçek gibi,
yaşamak,sessizce...
senle...
yazmam seni dedim...
yine yazdım...
sevgiye...aşka...
gül...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.