Muhtereme mektuplar-3 / EN SON NE ZAMAN.
EN SON NE ZAMAN..
brkl ( 11/17/2013 )
---------------------------------------------
Bugün tek lokma yemedim diye diye aklımdan geçirirken yurttaki oda arkadaşım bana bir parça çikolatasını verdi.Sagolsun.Boyle birşey arefe günü oruç tuttugum zamanı hatırlattı.orucluydum ve tövbe kapısından içeri gireli çok olmamıştı.Dünyalar tatlısı yigenim yanimda makarna yiyordu.ben de dalmışım.Yedim yedim yedim.Neredeyse bir tabak makarnayi bitirecektim.Oruçlu olduğumun sonunda farkina vardim ama yemistim daha.Demin arkadaşım ikram etti cikolatasini.O arefe günü de Rabbim ikram etmişti diye gecirdim içimden.En son bunu ne zaman yaşamıştım unutmuşum.Rabbimin ikramı sonsuzdur...
Şöyle bir bakıyorum da neler kaybediyoruz.Koskoca yurtlar.Birsuru insan / genç kız.Hangimiz hakkiyla Rabbimize sariliyoruz.Neler oluyor neler.
"Aileler bırakmayın kızlarınızı.Evlatlarınızı atmayın hoyrat ellere.Siz ne kadar guvensenizde büyüdü desenizde onlar daha çok küçük.Genclik deyip gecmeyin.Gozunuzu ayirmayin uzerlerinden.Geri dönüşü olmayan, siddetli pismanliklarla birakmayin onlari.Gerekirse dövün sövün ama birakmayin ellerini.Anlicaklar hakliliginizi zamanla.Onlar kendilerine zulm etmeden çekip alın onları yaniniza.Birakmayin ellere.Onlar daha çok küçük. .." demek istiyorum bağıra bağıra..Haykira haykira gelin buraya bir bir alın gidin kizlarinizi demek istiyorum ama bi kendine gel Muhterem..Sen kimsin..!
Keske anam babam dövselerdi beni.Keşke okutmasalardi diyorum
Bu hale gelcegimi bilseydim, camdan bile bakmazdim.Okumak..Okumak güzel şey ama... Edebiyle Okumak muazzam birsey.
Kim yanmak ister cehennemde.Kim en büyük mahcubiyetini pismanligini Rabbine karşı yaşamak isterki..Akilsizlik, bilgisizlik, cahillik ve gençlik..Hepsi bir arada olunca şeytan harekete geçmek için fırsat kolluyor.Rabbim hepimizi korusun onun şerrinden..
Diyorumki eskiden umrumda bile değilmiş hiç bişey
Simdi ağzımdan kötü laf cikmamasi için elimden geleni yapiyorum.Gunah olucak diye bisey derken elli kere düşünüyorum.Kimseyi kiramiyorum artik.Ozur dilemeyi ve gönül aalmayı öğrendim.yapmazdim hic birini.kimse umrumda bile degildi
Gunah oldugunu bile düşünmüyordum.Ne basitlik..Simdi,Rabbim görüyor her yerde diyorum.Duyuyor her bir kelimeyi.SUS! diyorum sus..Sen bi kendine bak ! Senin haddinemi eleştirmek.Guzelligin uğruna nefsine uydun yedin kendini.Senin haddinemi yaşamak..Rabbin tövbe etmeden önce canını almadı diye dua et.Merhametlilerin en merhametlisi banada merhamet etti diye umut edip şükret.
İnsan kendine kızmak istermi.Kendini tuvaletlere kapayip sessiz sessiz ağlamak istermi.Goz yaşları hiç dinmesin istermi.Rabbinin emanetine hiyanet etti diye kendini bitirmezmi.Ümmetim ümmetim diyen Peygamberine böyle mi ümmet oldum ben diye kendini yakmazmi hiç. . BİSMİLLAH deyip kalkmalı önce ruh kalp onu takip ettikten sonra beden için herşey basit.O ilk besmele kurtuluşu olur insanın.
(Başınızı şişirdim yine hocam.Oyle doluyumki.Yaz yaz yaz içimi dökmek istedim. KUSURUMA BAKMAYIN.RABBIM RAZI OLSUN SIZDEN)
Tarih:17 Kasım 2013 Pazar 20:26:31
RE:
Yaz...daha uzun ve daha samimi yaz..kalbinin sesini 21 yaş nefisinin fısıltılarını,kırdığı yumurtaları,yediği herzeleri ve ardından yaşadığı pişmanlıkları yaz..
ana babalara seslen,akranlarına seslen ki senin hatalarından bir ibret tablosu oluşsun;
birilerine ders olsun, korusun / kollasın..ilk yazdığını yayınladım..böyle verimli yazmaya devam edersen inşaallah safiye gibi bütün savaşımızı yazmış,zaferimizi birlikte ilan etmiş oluruz..
yaz yaz yaz.........................selam ve dua ile.