- 844 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Küfürlerime merhaba de!
Bunca zaman geçti hala o soğuk nefesini hissederim saç tellerimin arasında. Bana bitti dediğin günde hala yüzümün şekli. O siktiğimin gününde,o orospunun ellerinde bırakıp seni ardıma dahi bakmadan uzaklaştım o banktan. Bütün sesler uğultuya dönüştü,gün karardı,hareket eden her şey durdu o an. O neşeli,o rengarenk panayır alanı kirlendi ve simsiyahtı artık. Yanındayken salına salına yürüdüğüm o caddede nefes dahi almadan durdum bir an. O kalabalık cadde bomboştu sanki. Şimdi kıçını yaladığın sevgilin bir bebek kadar masum yürür mü yanında? Senden bir parça daha getirebilir mi hayata? Bakışlarınla anlaşabilir misin onunla da? Hassiktir lan!
Odamın duvarlarını dumana boyadım,tütün sardığım sigarama bir parça sen kattım öyle çektim ciğerlerime usul usul. Bile bile zehirledim kendimi adam ama cahilce sevdim seni öylesine bilmeden. Zırvalamalıydım yanında 30 sene sonrada ihtiyarladığımızda. Her anımızı tane tane yırtıp attım çöpe. Görsen oscarlık film dersin,boktan bir ilişkiyi öylesine büyüttüm ki gözümde. Yaptığın onca şeye rağmen her mecliste savunurum hakkını merak etme. Zavallı dediler arkamdan,acıdılar,manyak olmalılar. Gittiğim hiç bir yerde göstermedim suratımda oysa seni. Maymun derdin bana,söyle yalaklanmak için hangi ismi taktın ona? Hangi dinine yandığımın adamı salça olmadı ki bana,hiç birine gel demedim oysa. Karşıma geçip sensizliğe alıştım dedin bana,vicdanını atıp bir kenara. Bu ne cüret lan?! Bekliyorum adam,Bedelini ödüyeceğin günü,tekrar gelip utancından belli belirsiz af dileyeceğin günü. Belki 3 gün sonra ya da 3 ay,3 sene içinde cümle kuramıycak kadar halsiz dikiliceksin karşıma. Bu süre içerisinde bir sevda büyütmüş olucam ben sana.
YORUMLAR
Bunu ben şahsı üzerinden değil de başka biri üzerinden anlatmış olsaydınız, küfürler daha edebi olurdu gibime geliyor...Bazı yazılarda ben de kullanıyorum. O an bir karakter hırsını kusacak ise izin vermek lazım...Elinize sağlık, sevgiyle kalınız...