farazi günlük
Bu süreç içinde her şey oldu diyebilirim . Yazacaktım ama eksikti bir yanım istemedim.bu gune sakladım her şeyi:) her şey bu gunler de değişti...
amcamlar ziyarete geldiklerinde Semraya görücü geldiğini öğrendik.Yengem başta istememiş sınava hazırlanıyor diye ama sonrası ne olur bilinmez:/
Düşünüyorum -biz daha küçüğüz ay büyüklüğü var Semra nın benden, evlendiğini düşünüyorum da.... gerisi yokk sanki evlenirse her şey bitecek böyle olmamalı Semranın en büyük hayali üniversite.Herzaman aklımda Allahım be olur ben değil o kazansın...
Bu cümleler , yalvarışlar,dualar içimde yinelenirken ben Basmane ye gider gelirken istasyonda beklediğim bir gün üzerine hayaller kurduğum genci gördüm,yine aynı trene denk geldik :))
Bu düşünceler ,istekler, bilinmeyenler aklımdayken önümde kısalıp giden sınav zamanı hiç heycanlandırmadı beni sadece yeniktim bezmişlik içimde oldun bitsin havasında:/
Kitap okudum o günlerde bitiremedim daha yorum yok ama şu his vardı içimde sanki o kızın yazdıklarını okuyor gibiydim heycanlı heycanlı aralıyordum sayfaları her şey o havadaydı sonra bir anda o büyü bozuldu:( şimdi elimde bir kiatp olduğunu biliyorum bu yüzden pek tat vermiyor kokusu burnumda olduğu içinde bırakamıyorum.
Ve işte bu gunlerde Hatice dertliydi sevgilisi zman istemiiş . Ne demek ki zaman?
bakalım istenilen zaman ne gösterecek...
hoşçakal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.