GECEYLE_ SOHBET
Gece yorgun suskun sessiz ,giymemiş ışıltılı giysilerini matem tutuyor sanki..
Kaldırmış herbir yana serpiştirdiği yıldızlarını.
Oysa her gece kıpır kıpırdı samanyolu dilek yıldızları kayardı gece boyunca..
Nur yüzünü gösterirdi ay çevresine gülümsedikçe güller açardı ,kainatın derinliklerinde...
Huzur verirdi...Ne olmuştu da böyle kederlenmişti susmuştu? Neden gönlüne figan düşmüştü sessiz hıçkırıklarının sebebi neydi?
Gözlerimi kapatıp gecenin yerine koydum kendimi ya benim gönlümün nur’u ayn’ı da göstermeseydi yüzünü ,ben olsaydım gülebilirmiydim?
Çıkarmıydım onsuz samanyolu bile olsa öylesi muhteşem bir yola olmazdı olamazdı.Anlıyordum geceyi açtım gözlerimi .
Başımı kaldırdım simsiyah kara geceye selam verdim...Yüzünü bana dönen gecenin gözlerinde hüzün vardı ne kadar karanlık bile olsa görülüyordu gözlerindeki hüzün.
aAnladımki sevdiği gelmemiş bugün bulutlarla muhabbete dalıp gelmemişti .Gecenin korkusu gelmemesinden değildi tek korkusu ya hiç gelmezse dedi...
Suskunluğunun nedeni belliydi özlemdi.
Bende dedim bende bekliyorum yalnız değilsin gece .
Ama beklemek değmezmi gelecek olan sevgiliye?
Değer dedi gece anlamıştım oda imkansız olanı seçmişti belkide ulaşılması zor olanı sevmişti..
Sonra geceye okuduğum bir kitapda ateşle suyun sevdasını okumuştum bize benzeyen dedim..
Sırtını bana dönen gece biliyorum dedi bende okudum o kitabı ...
Yalnız onlar kavuşmayı yok olmak olarak algılamamışlar dedim.Kavuşmak bazen ayrı olmaktır, uzak kalmaktır ancak yürek hanende ışık yanıyorsa, cıvıl cıvıl sevgi çocuklarının sesleri geliyorsa hayal etmekten zarar gelmez dedim.
Başını iki yana sallayan gece belkide haklısın dedi..
Bugüne kadar hiç denememiştim geceyle sohbet etmeyi meğer ne çok benzer yanınız varmış...
Gece siyah tıpkı senin saçların gibi ,gözlerin gibi mağrur, başı dik sana benziyor.
ve ben anladımki artık geceyle daha sık sohbet etmeliyim paylaşmalıyım yalnızlığımı yalnızlığımda yaşadığım yanımı diğer yarımı YARİMİ...
O GÜNDEN SONRA FIRSAT BULDUKÇA SOHBET ETTİK VE GECE YILDIZI BOL OLDUĞU ZAMANLARDA SENİN RESMİNİ YAPTI GÖKYÜZÜNE....
SON EYLÜL