- 820 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Şiire yoruma neymiş not vermişmiş birisi ...
yazarı kagan_işcen olan " yaza uzak " isimli şiir , günün seçkileri arasına girmiş ve merak edip şiiri açmış okumuşum.Sonra da , şiire eleştiri ( yorum ) eklemişim. Yorumum aynen aşağıya kopyalanmıştır :
Güzeldi dizeleriniz şair... Biraz hüzün vardı ama hüzün şiire yakışıyor işte gerçek de bu. Kutluyorum.
Saygıyla.
Şiiri favori şiirlerim arasına almışım ve şiire 5 puan vermişim.
Ne olmuş , şiire eleştirim ( yorumum ) a not verilmiş . Beğenilmemiş !
E ne bekliyordunuz acaba ? Uzman şiir eleştirmenleri gibi , sanat eleştirmenliği mi ?
Beğenmeyen her kimdir , nedeni nedir şunu bunu da bilemiyoruz tabi. Ama burada şunu ifade etmek isterim ki , Şiirlere eleştiri ya da yorumlarımı , şiir hakkındaki düşüncelerimi , hiç kimseye beğendirmek durumunda değilim. Ve her kim ise o hıyar , çok meraklısı ise gitsin dilediği şiirlere dilediğince eleştiri ( yorum ) eklesin. Kaldı ki , şiire eleştirim ( yorumum ) , kısa , beğendiğimi anlatan , saygılı bir eleştiriydi... Kimin neresine ne batar hiç bilmem ama , umurumda da değildir herkes iyi bilsin...
Ayıp çok ayıp ...
Bu tür şeyler muhtemelen şiir okuyan insanların hevesini de, şiirlere eleştiri ( yorum ) ekleme alışkanlıklarını da olumsuz yönde etkileyecektir. Daha az okunan ve çok daha az eleştiri ( yorum ) yazılan şiirlerimiz olacak kucağımızda ...
Haaa. bakın Facebook da Twitter da , paylaşımlara beğeni yapmak ya da yapmamak olanağı tanınmaktadır ... Kimlere??? RUMUZLARI İLE GİRMİŞ GERÇEK ÜYELERE ... Buradaki gibi vur kaç usulü kimdir nedir nerdedir bilinmeyen buhar olmuş uçmuş kimliksiz kişiliksiz şahıslar , hiç bir paylaşıma beğeni ya da beğenmeme notu veremezler oralarda... Youtube da da böyledir...
BU DURUMU, SİTE YÖNETİMİNİN DİKKATE ALMASINI DİLERİM.
Saygılarla ...
YORUMLAR
arkadaşım yerden göğe haklısın bence çok gereksiz bir butonlama sistemi olmuş ben sevmedim kalabalıktan başka işe yaramamış ve çirkin bir görüntüye sebep olmuşlar ve kasıtlı olarak bazı kişilerin diğerlerine iyi kötü vs yapmadıkları ne malum bir de bu haber olarak geliyor çok lüzumsuzca ben zaten hiç bakmıyorum bence kaldırılsın diyorum
Değerli dost biraz önce bir bildiri aldım, filan şiire yaptığınız yoruma puan verildi yazıyordu ve parmak işareti kırmızı, yani olumsuz puan verilmişti.
Şiire tıkladım şok oldum, 2007 yılında yazdığım bir yorumdu:))
İnanın ben günlerce arasam bulamam o yorumu, hatta bulunması imkânsız.
Ama hasta ruhlu birileri buluyor işte, eğer sizle bir sorunu varsa kendince intikam alıyor, takmayın kafanıza.
Evet aynı şiirde benim de yorumum beğenilmemiş ....ama beğenmeyen kişi kim belli olmuyor.Keşke o konuda da bir netlik olsaydı..yada neden beğenilmediği konusunda bir açıklama yapılsa idi ...canınızı sıkmayın şair dost..herkesi anlayabilmemiz imkansız...
olur böyle vakalar...ne yapalım...:)) selam ve saygılarımla.