- 1170 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
ÖTEKİLEŞMEK
Burası Türkiye cumhuriyeti ve kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Güzel ülkemiz coğrafi ve stratejik bakımdan dünya devletlerinin öteden beri vaz geçemediği üzerine türlü senaryoların yazıldığı üç yanı denizlerle çevrili eşsiz vatan.
Daha dün kurtuluş savaşından çıkmış olan bu millet gelecekte olabilecek tehdit ve tehlikelere açıkken, biz içimizde satılmışları destekliyoruz.Yıllarca benim insanımı öldüren ,yaralayan hainler dün meydanlara inerek diplomalı cahillerle gövde gösterisi yaptılar içimize kan akıta akıta.Bazı kalemler ne acıdır ki Türk görünüp ama başka ırkın temsilcilerine yalakalık yaparak paslı kalemlerini sayfalara akıttılar acımasızca, haince .Ya senin evladın bu vatan uğruna dinsiz kitapsızların elinde şehit oldu be adam sen gelmiş onun yaltakçılığını yapıyorsun.
Şunu çok iyi biliyorum benim bir düşmanım var yıllardır kapımdan gitmeyen laftan sözden anlamayan mektep yüzü görmemiş görmüşse de okuyan merkep sınıfından bir düşman .Ömrü dağlarda geçmiş insan içine çıkmamış hırsız ,arsız, haysiyetsiz, şerefsiz mi şerefsiz katil, kan emici. Bir sürü amaçsız ve boş insanın peşine takıldığı,gayesiz bir hain .Bu toprağın ekmeğini yemiş,suyunu içmiş ama dışarıdan beslenen zerdüş.
Ama kime ne anlatıyoruz ki otuz yıldır bu ülkede yaşanan acıları bir gecede ört bas edenlere ...oldu bittiğe getirerek görmeyen gözlere, işitmeyen kulaklara..anlamak için yürek lazım vicdan lazım..
Sana gelinceye kadar düşündüm de o gün orada kimler yoktu ki devlet kadrosu tam tekmil hali hazırda ..yani balık baştan kokmuş kime ne denir.
_Irkçılık mı anlamadım duyamadım ...
Efendi efendi kendine gel sen bir Türk’sün bu ülke benim ,bu topraklar benim sen kimsin de bu toprakları peşkeş çekiyorsun ve hem neyin karşılığı...
Adam senin dininle alay ediyor, kızına ,hanımına göz dikiyor dağda rezil bir hayat sürdükten sonra mecliste mantar gibi bitiyor ve SİZ çıkıp bu ülkenin başındaki ...........olarak caniyle meydanlara inip birlikte resim bastırılıp dalgalandırılıyorsun olacak iş değil. ..Adama öyle bir gülerler ki ağzınızdaki otuz iki diş görünür.Gel bundan sonra bir diktatöre saygı duy ..ee kusura bakmayın da sizin için saygı duyamam sizin kılınız şehidin ağlayan anasının göz yaşından kıymetli olamaz kıllar..
Siz son günlerde niye ağlıyorsunuz deyiverin bakım ?
Sizi tarih öğle bir yargılayacak ki adınız ikinci Hitler olarak tarihe geçecek.Kendi milletini kırdıran devlet adamı olarak.Onlar sırf meclise girsinler diye çekmediğiniz fırıldak kalmadı akiller,çözüm süreci...bir sürü kıvırma tekniği...
Suçluyum size bu yetkiyi verdiğim için
Suçluyum size inandığım için
Üzgünüm onca şehidin kanı yerde kaldığı için
Evet benim düşmanım toprağımın yarısını aldı ve şimdi diğer emellerine ulaşmak için yola koyuldu.Helal olsun sana ....bir caniyi ki muhatap aldın ya.Bu milleti uyutup sağ gösterip sol vurdun ya. Birilerine üç beş kuruş yardım yapıp oy satın alıp, makarna ve kömürü ihmal etmedin ya.Bu vatan ucuz değil sizler kadar. Her karış toprağı kan ile sulanmış .Hiç mi yüreğiniz sızlamadı bu ülkeyi pazarlarken.İnanılması güç bir şey var bu kadar fırıldağı nasıl ve ne ara düşünüp hayata geçirdiniz.Millet sanıyor ki devlet hizmet getirdi bize insan bir gelene ,birde gidene bakmalı ....uykucular
BENİM YİYECEK TEK LOKMA EKMEĞİM OLMASIN AMA VATANIM OLSUN..
HAİNLERLE KOL KOLA GEZENLER BENİM IRKIM OLAMAZ.Bu topraklar bizim bu çatı altında olan herkes Türk’tür
TEK BAYRAK, TEK VATAN. TEK MİLLET
ÖTEKİLER DİYE BİR ŞEY YOK ..BUNU İDDA EDEN İÇİN İKİ SINIR KAPISI ARDINA KADAR AÇIKTIR.
Birselamver25
YORUMLAR
Ülke Sevgisi böyle bir$ey.ictenlikle kalemini sislendirmeden yürek sesini güzel sayfana aktarmi$in. Demek oluyorki daha senin gibiler, benim gibiler bitmiyecegiz. Aynen on numara bir aktarimdi. Uzun lafin kisasi benim dü$üncelerimde hep öyle oldugu icin fazla detayina giremedim gereken cevabi icinde...
Kalemin daim olsun....
Selam ve Saygilarimla...
Dönüs Korkmaz tarafından 12/28/2014 11:15:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Paylaşımınıza tepeden tırnağa evet diyorum .Keşke herkes bu ülke için şizofren olabilse ama şizofren olmak için güçlü bir karaktere sahip olmak lazım KUTLU/YORUM .
DAİM OLSUN KALEMİNİZ YAZARIM
sevgimle
Çalıkuşu34 tarafından 11/20/2013 9:59:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Anadolu herşeyin en güzelinin yetiştiği , eşsiz ve tek medeniyetin doğduğu yerdir. Medeniyetler ve dinler arası ittifaklar gibi emperyal kandırmacalar ile aslında dünyaya hakim medeniyetimizin içini boşaltmak istemektedirler elbirliği ile. Savaşımız bunadır aslında.tüm batı dediğimiz uygar toplumlar barbarlıktan yeni çıkmışlar ve türk islam karmasından beslenerek doğmuşlardır. bunun farkındalar ama bizlerin farkına varmamızı istemezler.kısaca emperyalizm denen kan içici Anadoluyu ister. herşeyin en güzelinin yetiştiği bu coğrafyada maalesef hainin de en iyisi yetişir.tüm duygularınıza katılır ve kutlarım sizi.selamlar.
EY TÜRK
Mukadderat isterse seni yoldan çevirsin,
Sen hele bu yollarda yıpranarak aşın da,
Varsın bütün ömrünce bir an nasip olmasın,
Yorgunluğunu gidermek serin bir su başında.
Bir gülüşten ne çıkar, ne çıkar ağlamaktan?
Kullar kancıklık eder, bela bulursun Hak’tan.
Gün olur ki bir yudum su ararsın bataktan,
Gün olur ki bir tutam tuz bulunmaz aşında.
Bir çığ gibi yürürsün bir lahza durmaksızın,
Bir ilahi kaynaktan geliyor çünkü hızın.
Duygular ölmüştür… Tapınılan bir kızın,
Bir füsun bulamazsın gözlerinde, kaşında.
Iztırabı kanına katta göz kırpmadan iç!
Varsın gülsün ardından, ne çıkar, bir iki piç…
Bu varlık dünyasında yalnız senin hiç mi hiç
Bir şeyin olmayacak… Hatta mezar taşın da…
NİHAL ATSIZ...
Her kelimenize katılıyorum sonuna kadar... Hesabın dönüp dolaşıp başlarını yiyeceği günün özlemiyle yanmaktayım! Umarım öteki dünyaya kalmaz bu hesap, umarım biz vatanseverler görürüz emperyalizme hizmet eden hainlerin hazin sonlarını...
Tek dileğim; misak- ı milli sınırları içinde, özbeöz değerlerimizle yaşayabilmesidir çocuklarımız ve torunlarımızın...
Eksik olmayın...
Saygımla...
"Pkk ile görüşen şerefsizdir" deyip sonra onlarla kolkola giren, bütün isteklerini fazlasıyla yerine getiren, bir pkklı türkücünün yasağını kaldırarak ülkemize getirip "Doğuyu koruduk kan emici düşman Türklerden" diye türkü söyleten, dinlerken ağlaşan ve hâlâ bunları yapanları savunan cahil takımının Türklüğünden, müslümanlığından, insanlığından şüphe duyarım.
Kutlarım vatan sevdasıyla yazılmış bu anlamlı yazını can kardeşim.
Selam ve sevgimle.