Eli bıçaklıya yorum
Bu bir mektuptur.
Şimdi yorum yazacağım.
Yasaklı ettiğinizden dolayı görülmeyecek olsun varsın ben yine de iki kelime yazayım.
Yahu kardeşim sen benim vatanıma taş mısın nesin..!
Her halin kan, kin, ölüm, ayırmak, bağırmak, nifak sokmak ...
İki kardeş kavga etsin, birbirini öldürsün; neden sırf sen ben dediydim demen için
kendi kinin önemli vatanımın dinginliği değil...
Ülen bir de iyi tarafından bak bre çorbacı
Devşirmesiniz, TÜRK ulusundan değilsiniz, denize dökülmeyip sağda solda kalmış adamlarsınız oğlum ..!
Kıçınızı yırtsanız ülkem gelişecek, büyüyecek; nitekim öyle de oluyor.
Anladınız mı kindarlar sürüsü..! Tabii bunun bir çürüğü var bir de çetini var da
artık bu duvarı yıktı milletim kardeşim devrildi, ezik istinadın
ancak kendini yakarsın ezersin...
Her neyse hoşçakal deyip kardeşlik bağını zedelemeyeyim...
Kardeşim saygım yine de sevgilerimle...
Sen bana ben sana lazımız öyle değil mi ?
Hoşcakal...
..
YORUMLAR
kardeşlik!!
kimle??
vatan hainleriyle mi
şerefsizlerle mi?
burası şiir sitesidir
milletle uğraşma, kendi fikirlerin doğrultusunda ona buna laf yetiştirme değildir...
kocakarı dedikodusu yeri hiç değildir...
idealist bir insan savunduğu tezleri bir bir sıraya dizer ve açıklar
şu şundan dolayıdır gibisinden..
efendim o şöyleydi bu böyleydi...
sen öylesin ben böyleyim....
bunlar insani ahlağa aykırı şeyler..
birilerinin arkasından gıybet yapmak çekiştirmek müslümanlıkta, insanlıkta var mı??
Masallah, sitemiz üyeleri sosyal faaliyetleri yaninda sporu da ihmal etmemisler.
Simdiye Kadar eksik olarak gördügüm bir SUMO gürescisi. O da yakinda ses verir galiba :)
Bizim böyle becerilerimiz yok maalesef.
Topu topu üc erkek evladimiz var.
Biri Judocu, biri *oksör, biri de karateci.
Aldiklari kupa ve madalyalara evde yer kalmadigindan artik geleni geri ceviriyoruz :)))
Bana gelinceee...ATICIYIM. Güzel atarim. Belli olmuyor mu? :)))
Degerli Dostum!
Sayfalariniz tebessüm icin bire bir.
HOSCAKALINIZ...
Kin ve nefret odağı hain şebekelerin amaçları belli. Kardeşi kardeşe kırdırmak , bölüp , parçalamak... Bu amaçla kullandıkları şerefsiz yüreği kinle , harezle , ihanetlerle yoğrulmuş insanları da , toplumun içine salıp huzur ve kardeşliğimizi yok etmeye çalışırlar... Emperyalist sermayeler ve yayılmacı sömürgeci ülkelerin , pis aletleridir bunlar... Milletimiz bunları iyi tanır ve iyi bilir dostum. Yüreğinize kaleminize sağlık.