- 1393 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
Geri Kafalı Sevmek Lazım
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Gerçek dünyada bir insanın bir insanı sevemeyeceği kadar çok sevmiştim o adamı. Kendimce anlamlar yüklemiş ve kendi kendime kurduğum hayallerde namusummuş gibi bakmıştım ona. Nedir sevmek diye sordu bir keresinde usulsuzca. O an gerçekten sevgimi sorgulamış ve bir cevap verememiştim. O da beni yanılgıya düşürdüğünü sanmalı ki dudaklarının kenarından bir tebessüm eritip sustu.
’Neden’ diye sorar olursak kendimize; neden seviyoruz? neden o? neden bu kadar çok? diye. Fazla neden aramamak gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta bir insan bir insanın sadece namusunu ya da sadece vücut kıvrımlarını sevebilir. Ki bu çoğu zaman böyledir. Ben ilişkinin neresindeyim diye bakmak lazım. Altındamıyım üstündemiyimden bahsetmiyorum elbette.Yan yana uzandığınızda yastıklarınız aynı düzeyde ve aynı ayarda olduğunda yani göz göze tam da,işte o zaman hiç dokunmadan saatlerce bakabilmeli insan sevgilisinin yüzüne,gerçek dünyada bir insanın bir insanı sevemeyeceği kadar çok sevmeli.
Onunla olduğum her yer vatanım,her yer gözlerine baktıkça gördüğüm toprağım. Hiç bir zaman ben daha çok değer veriyorum ya da ben daha çok seviyorum deyipte onun yaptıklarıyla kendi sevgimi eşdeğer tutmadım.Buna ihtiyaç duymadım.İnsan öyle büyütmeli ki kendini hiç kimse ile kıyaslayamasın sevgisini.Bazen paylaşamazsın,bazen paylaşmak zorunda kalırsın ki ben genellikle hiç paylaşmam sevgimi öylede bencilimdir.Sana bile gram zedeletmem içimdeki değerini.
Bütünüyle bir insanı sevmek başka bir şeydir ve sen hiç bütünüyle benim olmadın ki.Olduğunu var saydığım günler oldu elbette ama yok oluşlarını kavrayamadım.Namus demişken iki bacak arasına sığdırmıyorum bunu.İnsanın kalbi namuslu olmalı en başta ve çoluğuna çocuğuna bulaştırmalı.
Her hareketini anlayabiliyorsan bir insanın onu yeniden sevmek için bahanen kalmaz artık ve gerisi hep bir monotonluk.Çağımızda insanlar birbirlerini tanımak için bile uğraşmıyor oysa.’Elektrik alamadım sıradaki’.Ben bu jenarasyonun insanlarından biri olmama rağmen çok geride kaldığımı düşünüyorum sevgi anlamında.Bir bakışına bir toplumu yok sayıp öyle seviyorum..O yüzden ’neden’ diye sorma bana.
YORUMLAR
Sevginizi çok güzel dile getirmişsiniz. Ancak katılmadığım fikirleriniz var. "Namus demişken iki bacak arasına sığdırmıyorum bunu." bölümü. İnsanın kalbi namusluysa bacak arası da namusludur. Sevme diyemez kimse kimseye. Kalpleri evirip, çeviren Allah'tır. Sevmek ayrı şey, gayrimeşru ilişki ayrı şey. Zina yapıp, "Ne yapayım, seviyorum." bahanesine sığınmamalı. Güne düşmesini tebrik ediyorum. Sevgiyle kalın.
Ne mutluyum geri kafalıyım diyene ! demek istiyorum neden mi ? Şimdinin tüketim toplumunca bir çırpıda tüketilen adına aşk denilen ama ne olduğu belli olmayan içinde gerçek bir sevgi sadakate dair pek bir şey görmediğimiz ilişkiler bile gerçek sevgi,aşk dolu ilişkilerine ucu yanık ama sandıklarda bir ömür saklanan mektuplardan yayılan romantizm dolu günlerine öykünüyorsa bir şeyler kaybedilmiş ve aslında bunun eksikliğini yaşıyoruz diyebilir miyiz ? Anlamlıydı yazınız günümüz için günümüzde hala kaybedilmiş değerlerin farkında olanlar için...
Ayyyyyyynnnennn öyleee!!!
Ona bakarsan ben de geri kafalıyım...
Bağnazım...
Yani şunu söylemek isterim...
Bir insanın ahlakını, güzel bakışını, tebessüm edişini, ses tonunu , sizi heycanlandıran kalp ritminizi sevebilirsiniz...
Eğer sevmek gerçekten masumiyetin en icten haliyse, sevgilinin tadını, kokusunu, dokunuşu, sıcaklığını bilmek de gerekmez... ve zaten seven sevilene bakmaya dokunmaya bile Kıyamaz... evet ben geri kafalıyım ve erkeğim diyeceğim insanda bunları merak edecek ve bana helal kılındığı vakit yaşayacağım. ..
Zamanımız yaşıtlarımız ne kadar ilerici... Artık o kadar ileri ki sokak ortası sevişmeler koklasmalar normal oldu... ne yazık!!!
Oysa bedenimiz ne kadar kıymetli degil mi? Uc beş zamanlık bir ilişki sonrasinda sadece kirlenmislik kalıyor geride...
Peki ya hayatına başka bir insan girdiğinde ne mi oluyor...
Benim ilk sevdam sensin safsataları edebiyatı yapıliyor... oysa sevmek en saf olanıydı...
Ben sevgiliden gelen mektubu kokusu sinmistir ümidiyle koynunda saklayan bir neslin devamıyım
Ne güzeldi be can kutladım kalbini...
"Sevmeye neden deyi.." cevaplar aramak kadar anlamsızdır ölçüsüz sevdiğini düşünmek.
Şu devâsa dediğimiz -demesek de hissettiğimiz- sevgi dile düştüğü dakika aslında bir şeylerin tükenmeye başladığının ilk belirtisini hissettiğimiz vakittir. Anlar mıyız muammâ..
Yok vallahi, öyle bir sevgi öyle bir şey ki..
Leylâ'nın değilse bile Mecnûn'un kemikleri sızlar..
Biz yine de eşsiz benzersiz, hadsiz hudutsuz bir sevgi diyelim -kırk kere deyince olur derler mantığı var ya hani olur mu olur belki, batmaz dedikleri geminin filmini bile izletmediler mi-..Lâkin bunun gerisi ya da ilerisi gibi bir şey yok sanki..
Yazıyı okumak güzeldi.. Olur olmaz heyecanlanırız ya..
Sevgiyle kalın.
**Havin_** tarafından 11/20/2013 1:03:03 AM zamanında düzenlenmiştir.