- 978 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Enesin Mektupları(1)
Enesin Mektupları(1)
22.02.2010 00:46:38
Kuzenim Hatice,
Sevgili Hatice,
Huzur içinde olmanızı temenni etmekteyim.Sizi hiç unutmadığımı bilmenizi isterim…
İnsan için kavgasız bir hayat yok mu artık bilmem .Dün yine annemle babam kavga ettiler.Neden mi ettiler.Annem çok para harcıyormuş.Harcamalarını kısıtlamalıymış.Babam öyle diyor.
Hatice bu fakirlik ne yaman bir şey .Arkadaşım Aliler ev kirasını ödeyemeyince evden atıldılar. Okula çok uzak bir yerden ev kiraladılar…Ali okula gelip –giderken çok zorluk çekiyor…
Hatice,biliyor musun buralarda bir çok aile fakirlikten kaynaklanan kavgalarla dağıldı…Fatmanın annesiyle babası da ayrılanlardan.Fatma anneannesinde kalıyor şimdi.
Babam geçenlerde bizim iş yeri işci çıkaracak diyordu.Babamı çıkarırlarsa yandık. Bizim de durumumuz zaten hiç iç açıcı değil.Dualar ediyorum babam işten çıkmasın diye…Dua etmek gerekiyor.Yapacağımız başka şey yok.
Kavgasız bir hayat bizlere de nasip oluncaya kadar dua edeceğim.Babam kötü bir insan değil,Annem annelerin meleği,Hep bana harcıyor babamın verdiği paraları.Kötü olan fakirlik ve işsizlik.Kavganın sebebi fakirlik…Bu acımasız düşmandan nezaman kurtulacağız bilmiyorum ama inanıyorum kurtulacağız. Ülke olarak ve fert olarak kurtulacağız inşallah.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.